Inlägg från: Anonym (kan stava) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (kan stava)

Anonym (Japp) skrev 2009-05-08 21:45:51 följande:

Har haft telefonkontkakt med fyra stycken gifta karlar härifrån. Nu är jag inte någon oskyldig ängel själv, eftersom jag med är gift. Men lite telefonsex med FL-pappor har man väl haft.
    *urk*
    Varför? Stort bekräftelsebehov?
  • Anonym (kan stava)

Angels Fall First skrev 2009-05-08 22:14:40 följande:

Men alltså, hur kan man gå på det? Okej för att man inte alltid vet att personen är gift, det kan ju vara svårt om dom väljer att hålla tysy. Men att faktiskt tro på att man är den enda som personen i fråga skickar mail till *skrattar lite* Jag har mailat en hel del här på fl, nu har jag bara behållit dom två jag faktiskt gillat allra mest och dom som jag faktiskt har mest utbyte av, har fan inte tid med fler som mitt liv ser ut just nu Båda är gifta. Men det har jag vetat från början och det är inget som dom har hymlat det minsta om och inget jag bryr mig om heller eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med någon av dom. Nu har jag ett förhållande själv (öppet dock så jag får göra som jag vill - nästan ) Och jag struntar fullkomligt i om dom mailar andra. Jag har alltid förutsatt att dom mailar andra också även om dom båda två varit väldigt tysta om den saken 
    Jo, men då är det ju kanske lite mer rakt på sak. De vill knulla dig. Ingenting annat. Sen att du väljer att ha ihop det med gifta män tycker jag i och för sej är vedervärdigt. Men det är ju ditt val. Vad jag menar är de som lovar guld och gröna skogar (för att få sig ett skjut)
  • Anonym (kan stava)
    Lilysmamma skrev 2009-05-08 22:50:37 följande:
    Har du råkat ut för det TS eller är du rädd att din man är en av dessa Casanovor?
    Jag är singel. Är mer fundersam över all skit man får i inboxen.
  • Anonym (kan stava)
    Add3 skrev 2009-05-08 23:46:06 följande:
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 22:06:10 följande:
    HahahaDu uppmanar alla att lätta sig hjärta, och sen kritiserar du den första som gör så....konstruktivt!
    Jag efterfrågar de som blivit blåsta av folk som utger sig för att vara något de inte är. Inte de som med öppna ögon går in i relationer med redan upptagna, vilket jag tycker är vedervärdigt. Kan du se skillnaden?
  • Anonym (kan stava)
    Add3 skrev 2009-05-09 00:04:39 följande:
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 23:53:49 följande:
    Spelar ingen roll. Det är ju iaf inte direkt konstruktivt beteende om man vill att ens tråd skall lyfta....
    Det spelar väl mindre roll om den "lyfter" eller inte. Är det viktigt? Finns det nån som vill berätta sin story så finns det. Eller så blir det sandlåda av det.
  • Anonym (kan stava)
    Anonym skrev 2009-05-09 11:02:31 följande:
    Ja när det är pappor som inboxar och vill träffas, nygift med med 2 barn då blir man lite konfunderad.
    Sorgligt
  • Anonym (kan stava)
    Fannypack skrev 2009-05-09 11:40:15 följande:
    Exakt min tanke!
    Skriv lite mer såna kommentarer så skramlar det säkert till i din inbox också nån dag.
  • Anonym (kan stava)
    Kamme skrev 2009-05-09 11:35:55 följande:
    Ja, det är väll inte för inte man tycker de _flesta_ "män" här på fl är patetiska, när deras grundtanke med att hänga här på FL är att hitta desperata morsor att försöka få i säng.
    I vissa fall är det veldigt genomskinligt varför de hänger här. Men alla är kanske inte lika cyniska som jag. Och en del av dessa "männen" lär ju vara ducktiga på det de gör. Trösta gamla desperata morsor..
  • Anonym (kan stava)
    Thaleya skrev 2009-05-09 14:22:29 följande:
    Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då. Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D
    Olagligt är det ju knappast, däremot så bryter det mot FLs rtegler
  • Anonym (kan stava)

Anonym (Hur?) skrev 2009-05-09 14:29:06 följande:

Men ni som får inviter, hur kommer det sig? Är ni mycket i sexforumet, tex? Eller varför? För det händer väl bara inte av sig själv?
    Om man ser bra ut och har en avattar på sig själv så jo. En gång fick jag 4 olicka inboxmeddelanden från prinssar som erbjöd mig "tröst" när jag startat en tråd för att jag var lesen .
  • Anonym (kan stava)

*pyffar*

• Anonym (kan stava)

Jag skrivde ju i trodstarten att even tjejer kunde bete sig likadant, Barar så ni vet..

• Anonym (kan stava)

Vill va 3 skrev 2009-05-16 18:30:05 följande:

Sen när det blev det den som är singel att ansvara för en upptagens förhållande???
    Inte ansvar kanke, men man kan ju endo vissa lite respect? Precis som urrrk säger, det är ju ett familjeforúm, ganska smaklöst att sitta och göra så då. Tycker du inte?
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 20:50:25 följande:

raggar inte på någon här, har ej gjort heller. jag har inte heller uppfattat att någon raggar på mig.
    Skönt för dig att du får ha inboxen ifred.
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 21:13:50 följande:

Yes, men med mitt förra Nick så hade jag den överfull
    Förstår att du bytade då.
  • Anonym (kan stava)

Kanke ska blåndera mig då, så slippert man alla jäkla snusskmajl? *funderarar*

• Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:04:30 följande:

man kan ju inte skoja till det ibland och stava ordet som det låter? Va inte bitter nu
    Precis. Jag skojjade bara.
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:09:54 följande:

Akta dig.. det får man inte för DÅ kommer ordmoraliserna som hytter med pekfingret och ska rätta alla som inte skriver enligt den svenska ordboken
    ärsh, ingen risk, jag stavar helt ok.
  • Anonym (kan stava)

Ja, nu är det OT. Sluta!

Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????