• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:09:54 följande:

Akta dig.. det får man inte för DÅ kommer ordmoraliserna som hytter med pekfingret och ska rätta alla som inte skriver enligt den svenska ordboken
    ärsh, ingen risk, jag stavar helt ok.
  • Anonym (Orolig svärmor)

sosugog popå dodenon sosurorisos

• Carmen Electra
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-16 22:11:56 följande:
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:09:54 följande: ärsh, ingen risk, jag stavar helt ok.
  • Carmen Electra
    Anonym (Gnägg) skrev 2009-05-16 22:12:37 följande:
    Bättre det än att vara en nolla..
    Tack hjärtat.. Hellre en Nolla än INGEN.. Puss
  • Anonym (kan stava)

Ja, nu är det OT. Sluta!

• Miss M V
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 22:15:35 följande:
    Fan MV hardu slagit dej? ( DIG enligt ordboken )
    Nej, men vill att nån kommer och spankar mig här på jobbet NU!
    THE Slyna!
  • Anonym (svartsjuk)

Drabbades på märkliga vägar av kärlek och åtrå till någon på fl. Han är enligt egen uppgift singel. Det hela har dock utvecklats så underligt så jag får ångest ibland och undrar om han ljugit om något. Får paranoida fantasier om att han är sociopat och har en hel hord med fl-älskarinnor...(vi har inte haft sex).

• LivingEasy

Anonym (svartsjuk) skrev 2009-05-26 17:01:40 följande:

Drabbades på märkliga vägar av kärlek och åtrå till någon på fl. Han är enligt egen uppgift singel. Det hela har dock utvecklats så underligt så jag får ångest ibland och undrar om han ljugit om något. Får paranoida fantasier om att han är sociopat och har en hel hord med fl-älskarinnor...(vi har inte haft sex).
    Är det mig du pratar om? Isåfall ska vi ju sexa imorron..
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????