• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Fannypack
    Jalapeno skrev 2009-05-09 09:53:01 följande:
    är det nu jag ska ta illa upp att ingen man inboxat mig?
    Exakt min tanke!
  • Anonym (kan stava)
    Fannypack skrev 2009-05-09 11:40:15 följande:
    Exakt min tanke!
    Skriv lite mer såna kommentarer så skramlar det säkert till i din inbox också nån dag.
  • Anonym (kan stava)
    Kamme skrev 2009-05-09 11:35:55 följande:
    Ja, det är väll inte för inte man tycker de _flesta_ "män" här på fl är patetiska, när deras grundtanke med att hänga här på FL är att hitta desperata morsor att försöka få i säng.
    I vissa fall är det veldigt genomskinligt varför de hänger här. Men alla är kanske inte lika cyniska som jag. Och en del av dessa "männen" lär ju vara ducktiga på det de gör. Trösta gamla desperata morsor..
  • Thaleya

Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då.

Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D

• Anonym (Hur?)

Men ni som får inviter, hur kommer det sig? Är ni mycket i sexforumet, tex? Eller varför? För det händer väl bara inte av sig själv?

• Kamme
    Thaleya skrev 2009-05-09 14:22:29 följande:
    Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då. Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D
    tror det... kanske... du kan skriva snabbt så kanske en del hinner läsa innan det anmäls och tas bort
  • Anonym

Jag kan bara tala för mig själv och jag tror inte jag gjort ett ända inlägg i sexforumet.
    Ja egentligen borde man hänga ut dom!!

• Thaleya

Anonym (Hur?) skrev 2009-05-09 14:29:06 följande:

Men ni som får inviter, hur kommer det sig? Är ni mycket i sexforumet, tex? Eller varför? För det händer väl bara inte av sig själv?
    Hade väl svarat på någon sexforums fråga. Jag måste sluta svara på dem, det är samma överkåta gäng där jämt. Som aldrig kan ta något seriöst utan fladdrar iväg eller alldeles säker hittar på. Alla som kikat in i forumen kan ju se det.
  • Thaleya
    Kamme skrev 2009-05-09 14:34:50 följande:
    tror det... kanske... du kan skriva snabbt så kanske en del hinner läsa innan det anmäls och tas bort
    Jo haha orkar nog inte göra det, vet ej om de har öppet förhållande heller - de har nog det. Eller har åtminstone färre gränser sexuellt i förhållandet.
  • Anonym (kan stava)
    Thaleya skrev 2009-05-09 14:22:29 följande:
    Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då. Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D
    Olagligt är det ju knappast, däremot så bryter det mot FLs rtegler
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????