• Micke54

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Kamme skrev 2009-05-09 11:35:55 följande:
    Ja, det är väll inte för inte man tycker de _flesta_ "män" här på fl är patetiska, när deras grundtanke med att hänga här på FL är att hitta desperata morsor att försöka få i säng.
    Inte för att vara dryg men kastar du inte sten i glashus nu?
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 01:40:43 följande:
    Ursäkta?
    ja du kan väl inte sticka under stolen med att du raggat en del på FL själv eller?
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 11:12:14 följande:
    Att jag svarat flirtigt när någon skrivit till mig? Javisst Om jag inboxat/raggat i folks GB? Nej - Inte såvida dom inte skrivit till mig först, då svarar jag(ibland). Haft baktanken med någon jag börjat prata med här att jag sen ska träffa och ligga med personen? Nej - Däremot har det ju i något fall lett till att jag träffat personen jag lärt känna härifrån. Vad jag gör på FL är att läsa, diskutera, kommentera, garva åt folk och driva med patetiska människor. Vissa har jag lärt känna och blivit ganska bra vänner med, andra inte. Var det något mer du undrade min ädle herre?
    Haha nä jag reagerade bara på topicen med FL Casanovor, sen såg jag en som verkade vara en av de största klämma ur sig något i sammanhanget rätt underhållande//M
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 12:01:02 följande:
    Text
    Lugna lillhjärtat nu,
    jag skrev ju att jag bara reagerade på Topicen i detta fall FL-Casanovor läste inte vidare och läste heller aldrig vad som diskuterades i tråden. Påstod aldrig att du var gift,otrogen osv. Hade bara fått intrycket att du var glad i flickor.
    Sen om dina inbox meddelanden är patetiska eller ej kan ju knappast jag uttala mig om//M
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-06-01 18:08:44 följande:
    Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande: Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
    Jag försökte varken hävda mig eller minska dig, möjligtvis få lite roligt på din bekostnad.
    Det kändes som ett givet självmål så det var svårt att låta bli.
    Att hävda mig själv över internet har jag absolut inget behov av det klarar jag så bra i vardagen.//M
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????