• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

jag funderar på att göra en rejäl förä'ndring på skallen. håret alltså. har rätt långt nu, lite uppklippt å så, men blev sugen på att klippa ganksa så kort. några ideér någon? kanske finns det nån bra sida på internet där man kan få inspiration?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Cia: här finns också lo. för inte så länge sen såg jag faktist en hona med 3 ungar. visste itne ens att vi hade lo här i krokarna. lite läskigt med björn dock. i höstas var en björn och försökte ta sig in i älgslakteriet vi har i byn, å de ligger bara ca 30 meter från bostadshus...

• MagdaA

Cia: Loa är riktigt folkskygga, därför man nästan aldrig ser dom. jag hade ju turen att få se en hona men 3 ungar, men när jag träffade en granne som är jägare blev han förvånad, han som är si skogen mycket hade aldrig sett nån. däremot är dom farliga på att ta både vilt och typ katter, kaniner, hundar osv. Jägaren jag träffade tyckte de va mest synd att dom tog hans harar

• MagdaA

Cia: ja mest smådjur. typ hare, räv, katter å så.

nä. måste göra ett ryck nu. högar av tvätt som ligger...jobbat så mkt i veckan och hamnat efter med allt.

dag 28 idag förresten och ännu ingen mens. jag börjar ju nästan ha normala cykler ju! jag som brukar ligga på 23-26 dagar.

• MagdaA

Hanna: varför inte sovit? å du, än om barnen är snälla osv så kan det vara skönt med lite lugn en stund. helt normalt å inget att skämmas över!

• MagdaA

Hanna: låter som våra nätter...jag sat tju å sov i soffan i vardagsrummet med A vid bröstet hela nätterna. han åt 2-3 ggr...

• MagdaA
    angiee skrev 2009-05-14 13:45:40 följande:
    Vore ju mysigt med en till bebis men så länge F:et hänger blir det inga fler bebisar!Det är KNIIIIP på hög nivå här nu & träningsvärken är här
    F:et hänger?
  • MagdaA

Micke fyller år idag. ska bli spänande å se om han gillar kläderna jag köpt, OCH, om dom passar! En skjorta och en tröja som jag tycker var supersnygga.

varit ute och grejat lite på gården. Alex försökte locka på en mask ungefär som man lockar på en katt

Dax att fixa middag nu, blir flygande jacob och ris, smaskens

• MagdaA

jag är/var jättedålig på att knipa. har inte märkt av några problem som tur är.

• MagdaA

Kickan: hur ter sig problemen?

Lite intimt nu, men det är ni väl vana här? jag har fått som en svidande känsla i hönan. som om slemhinnorna är känsliga för när jag kissar t ex, eller torkar mig på toa så svider det. inte uvi. för det svider liskom inte av kissandet, utan mer skring slidan...nån som fattar?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7