Pladderbebisarna Del 7
HF: GRATTIS! Va roligt å vilken toppenbra present! Det kan ni verkligen behöva!
HF: GRATTIS! Va roligt å vilken toppenbra present! Det kan ni verkligen behöva!
å go morron förresten! Haft ännu en lite strulig natt men det är helt ok iom att Alex är förkyld. från 03 har han sovit utmed mig i våran säng, vaknade vid 7. Jag skulle ha jobbat fm idag men vab:ar vilket faktist känns rätt skönt då jag jobbade kväll igår. lite bättre väder idag så vi går nog ut en stund innan lunch, frisk luft är ju bara nyttigt.
angiee: ett hockeyproffshus
Thezz: uppvuxna trädgårdar... du kan få lite av våran VILDvuxna trädgård om du vill vi akn byta, jag tar gärna en bit där det inte finns nått!
ae: vaschego! fast nu var den ju inte uppvuxen utan VILDvuxen
no: kul! Men du, akta dig för att göra reklam i trådarna bara...inte så poppis hos fl tyvärr.
jag kommer "tvinga" läkaren att säga könet nästa gång. Lite i samma sits som dig Kickan. Det blir kanske inte fler barn än 1 till, och jag önskar SP en dotter. Livrädd att jag ska gå och hoppas på en flicka för mycket att jag inte kan ta till mig barnet om det blir en pojke till. Men, vet jag att det är en pojke kommer jag kunna ta det till mig på ett annant sätt. Veta innan och förbereda mig på det.
På tal om bäbisar. Nu ska jag kila ut i lagårn och kolla till mina nykläckta kaninungar. När vi kom hem tidigare i kväll hade en hona fått 2 levande och 2 döda ungar. Hon hade inte bäddat så bra så jag fick hjälpa henne lite. Bara å hoppas att hon tar hand om dom nu också.