• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

Kickan: det skulle stå SÅ inte SP..

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

kikat till bäbisarna nu. än så länge lever dom. hoppas dom klarar sig, haft så otur med ungarna i vår.

fick förresten ett trevligt besked på jobbet idag. fom nästa månad får vi löneförhöjning på 4% Chefen var väl mindre nöjd... men det är avtalet som är så, så han får bara bita i det sura äpplet och betala TACK säger jag!

• MagdaA

Kickan: du är inte sugen på att vara med på vårruset?

• MagdaA

Kickan: vi kommer inte springa. Hade det som mål först men ena tjejen som ska vara med han huggit av sig halva tummen och dessutom fått en infkeiton i den så hon har inte möjlighet att träna så mkt innan, så vi kommer gå i rask takt istället.

• MagdaA

Kickan: 3 juni. på kvällen. tror starten är kl 19 om jag inte minns helt galet. vi är ett lag som anmält oss. 6 pers. men en tjej hoppade av så vi skrev in min syster som stand by, men kom på att jag skulle fråga dig. sista anmälan var igår, dörför vi var tvugna att ha 6 namn klara då. det ksotar 180:- och då får vi en picknickkorg som vi kan mumsa på efteråt.

• MagdaA
    Kickan 84 skrev 2009-05-08 22:28:21 följande:
    Magda: Funderar till i morgon om det är okej. Vore skitkul att vara med
    självklart. fundera du. vore jättekul om du hände med. DÅ får du heta Emma Larsson för en kväll
  • MagdaA

Lättja: låter som Nora och Alex är väldigt lika. FRUKTANSVÄRT envis och går inte att lura för 5 öre! Samma här, vill alltid smaka det andra äter/dricker. Styr undan sin egen tallrik bara och ska ha av det andra. Alex älskar t ex te, eftersom har promt skulle smaka av mig.  Alex har alltid varit väldigt envis, speciellt med maten, men nu börjar det ju iaf gå att komunicera med honom, vilet är otroligt skönt!

• MagdaA

HF: han äter inget på nätterna nu. Inte ätit sedan påsk. Vissa nätter sover han och vaknar inget alls, men för det mesta vaknar han nån gång. Ibland går det bra att bara stryka lite på honom en stund, men ibland tar vi honom till våran säng. Nu har han dessutom varit förkyld och då blir det ju lätt lite struligt. Men det viktigaste är ju att vi slipper göra välling  Och att behöva ta honom till våran säng ser inte jag som nått problem, vi har haft det sååå mkt bökigare!

Alex ÄLSKAR smootie, så det är ett bra tips. släng i lite havregryn också så mättar det lite extra.

• MagdaA

hej hej tjejer! Idag kanske jag hinner sitta här en stund och surra JObbat på morron, direkt jag kom hem stack jag ut på en joggingrunda med hunden, å snart ska jag hämt aA på dagis, sen blir det lunch och lite hemmafix.

Fick höra igår att dom sett björnspår efter den väg där jag brukar gå, huuua!

• MagdaA

lurkan: jo, om vi skulle gå längs en väg där en björn gått skulle Elza absolut reagera. Hon brukar ju snusa rätt mycket. Dessutom är hon en korsning med jakthund inblandat och det märks, hon har det mycket i sig. Men nu har jag inte gått åt det hållet sen i söndags. var här i veckan som dom hade sett spåren. Har hänt ett par gånger att Elza tvärstannar och stirrat frammåt el in i skogen och VÄGRAT gå en meter till. Gissar att hon sett nån älg eller så, då brukar vi vända.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7