• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

go kväll kikar in en snabbis från jobbet. snart dax att gå och hämta in alla korna.

Ale "får" inte heller klättra i och ur ilen själv, går ju rätt smidigt att lyfta i honom så slipper man viss dynga iaf. Men om jag blir gravid får an tänka på ett annat sätt. hellre skit i bilen än att behöva lyfta.

snö: vad är det för hus ni ska kika på?

zago: såg du mitt svar ang cykelstol?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

nä. nu måste jag masa mig ner. man blir ju bara såååå slö när man sätter sig. Men, korna måste mjölkas, kalvarna matas och en ko semineras. trevlig kväll! vi hörs. kram

• MagdaA

morrn! ALEX SOVER FORTFARANDE! Jag har nyss klivit upp, sköööönt! Han vaknade 1 gång vid 2, annars har det varit tyst.

REGN idag jag som hade hoppats på fint väder då jag är ledig hela dagen, tänkte jobba lite ute på gården. Trist får väl ta å röja garderoberna i tvättstugan istället, det skulle behövas!

• MagdaA

frukost avklarad, va ska man hitta på nu då? SKITVÄDER!!! jag som sett fram emot en fm då jag och Alex kunde va ute från frukost till lunch.

zago: konstigt humör? låter som han kommit in i trotsåldern ;- välkommen

• MagdaA

snö: ja,. det är underbart! Jag jobbade sent igår, somnade inte förns 23.30 ca, att då få sova till 7.30 känns underbart! var ju upp en sväng vid 2 mend et gick så fort så det räknas inte

• MagdaA

no: inte hemsydd. det har sålts sånna.

• MagdaA
    numberone skrev 2009-04-28 11:01:53 följande:
    Usch va ful.....
    smaken är som baken vissa älskar den (dock inte jag...)
  • MagdaA

underbart! det har SPÖ regnat hela fm, verkligen öst ner! Men nu, lagom till promenad-tid har det börjat spricka upp och solen kikar fram Kommer va geggigt efter vägen, men det får man ta

• MagdaA
    numberone skrev 2009-04-28 11:26:15 följande:
    på med stövlar bara....
    nja...promenera med stövlar funkar inte... å hunden vill inte ha stövlar heller. får ta gammskorna och sanera hunden efteråt.
  • MagdaA

det var faktist inte så lerigt efter vägen, men friskt i luften efter regnet! bra med regn också, det tar på tjälen! synd bara att allt blir så blött! jag som vill det ska torka upp så jag får börja kratta gården. lite snö kvar än dock, men den far nog snart. Det går så fort nu! Kan inte fatta, för mindre än 1 vecka sedan var grannen nere på sjön och pimplade, nu är det öppet vatten! all is är inte borta, men jag skulle då absolut inte gå ut på den.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7