• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

HF: haha! ja, men ni hade väl iaf sex? Vi har ju inte kört fullt ut en enda gång... vet inte ens om vi hade sex dagarna kring äl. Å idag shoppas inget test. 2,5 mil till närmaste apotek och ingen tid att åka. Dessutom har jag mensvärk så den kommer nog när som helst.

Jazzy: vi har ju ingen sån, bara 2 stoooora brunnar. hmm... får försöka komma på nått. Han har varit där en vecka och har 5!!!!! veckor kvar. Jag höll på å kräkas åt han efter 2 dagar... *SUCK* Allmänt dryg och störande! Jag hoppas verkligen att jag inte var lika omogen och töntig när jag var 18!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

ojoj! här var det lugnt! vad gör alla? ute i det fina vädret? Jag har jobbat och nyss lagt Alex. Ska lägga mig 1 timme jag också, mår inge bra och trött efter morgonens jobb. I kväll blir det grill!

• MagdaA

HF: nej, ingen mens. dag 31 och jag börjar misstänka ugglor i mossen. mår pyton... det här är verkligen konstigt. OM jag är gravid så är det ett under!

• MagdaA

Kickan: de må hända, men vi har ju kanppt haft 6! Aldrig hört fullt ut utan skydd och ja... maken såg rejält förvånad ut när jag förklarade läget.

ska iväg å handla inför veckan så det blir ett stopp på apoteket också.

• MagdaA

Kicka: mmmm....sant. men lurigt ändå. lär väl vara nån liten springare som rymt i förväg i så fall. MEN, nu vet jag inget än. Inte testat positivt så än är jag helt ogravid!

• MagdaA

vi hade en 5-veckers här igår, men han föddes för tidigt så han skulle eg varit född idag, så himla fin! Kändes mysko att man kasnke har en sån på jäsning

• MagdaA

Kickan: säg aldrig aldrig. ni är ju unga. om 8 år kasnke ni är sugen på en till

• MagdaA

Kikar bara in lite snabbt och meddelar att jag är väldigt OGRAVID. Testat neg och mensen är igång. Så flera dagar sen, men alltså INTE gravid, så nu behöver jag inte fundera längre. Känns såklart lite trist, klart man hade börjat fundera lite, MEN, samtidigt känns det bra, tajmingen hade vverkligen varit usel! Nu satsar vi på en 2011 istället

Kickan: samma här allvarligt funderat på en op, men i så fall när det är färdigt med barnafödandet.

• MagdaA

Sitter med mensvärk nu Dessutom glömt mina värktabletter på jobbet. Men, min underbara man var snäll och åkte för att hämta dom Tröstshoppade en ny sportbh id, var ju tvungen att inviga den så jag och Elza har varit ute på joggingrunda i kväll. Så himla härligt. 12 grader, kvällssol och spegelblankt på sjön. Luktar vååår här på landet (grannen kör skit )

Hanna: jovisst, spännande, men ack så opassande. Han tänka igenom det MASSOR igår och idag, å ja, vi är HELT säkra på att syskon måste vänta. Det skulle inte funka nu, att vara gravid alltså. Vi suger på våran Alex-karamell så länge.

Kickan: otacksamt må hända, men man ska ju trots allt må bra med sig själv och göra det för sin egen skull, inte nån annans.

jazzy: Jag har en GA.MA, tycker den är bra. köpt hos frisör. 

• MagdaA
    jazzy skrev 2009-05-17 21:35:34 följande:
    oki, min mamma hade en sån.. vad kostade din??
    oj, minns inte, flera år sedan jag köpte den. men 6-700 kanske...tror det var nån kampanj då jag köpte den...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7