Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
ulimon
javisst alla som vill och kan får komma
ja du får ta nässpray redan nu om hon verkar täppt och mkt dricka är ju bra
så tjejen som du pratat med har barn? vilken ålder?
J är lite bättre redan idag, så förhoppningsvis så blir det inte så långdraget. Vore ju skönt. Men täppt är hon inte i näsan. Körde med näsfridan igår, hon gillar den inte men vad göra. Så hoppas nu att jag kan komma på fredag.
Hon har barn på drygt 2 år. Får se om hon kommer med. Har inte träffat henne nåt än heller så jag vet inte så mycket om henne.
ok
vi får se på torsdag kväll eller fredag morgon hur det blir!
bejay vill du komma med på stan?
hujja ligen det var -27 grader när jag gick upp och nu har det stigit 2grader
Klara fick åka med pappa som har bilen och jag slipper ta henne ut i kylan, de har redan åkt för en stund sedan annars skulle jag lämna henne efter frukost men nu fick hon komma före men men hon gillar ju att vara där
jag börjar kl 9 så jag har en stund hemma innan jag går på jobb
Klarisen: vad jobbar du med?
Ja, fy tusan vad kallt det är. Inget kul alls att vara ute. Hoppas det blir varmare snart.
Till helgen flyttar vi ner till vår ena del av lägenheten som vi renoverar. Det är 2 lägenheter som ska bli 1, sk etage. Eller vad det då heter. Och det sk bli så skönt, får tvättmaskin i lägenheten, har inte haft det nu. Så från helgen/nästa v kan jag tvätta inne, slippa gå ut. Men berättar mer när vi ses.
ulimon
vi kan ta jobb och yrke när vi ses
hur mår Johanna nu då?
vi är på bena än...
va skönt att ha tvättmaskin inne det tycker jag med, för länge sedan hade vi inte egen när vi bodde första året i lägenheten men sen skaffade vi, ides inte gå till den där tvättstugan, zigenare som tog i min tvätt och sen skällde ut mig för att jag sa till deras barn att det där var inte deras tvätt....
nu har vi egen tvättstuga i vårat hus så då har man plats att torka tvätten också
Hej!
Klarisen: Med Johanna är det rätt så OK. Snuvig och nu lite hostig. Så vad tycker du, hur vill du göra? Hon är i övrigt pigg och så. Men du får avgöra om du vill att vi träffas eller väntar till J är bättre. För vill du så kommer vi in. Var ett tag sen jag var på stan oxå.
På måndag börjar allvaret/inskolningen med dagis. Hoppas bara J mår bra så vi kan gå. var idag och hälsade på en sväng. Det är blandade känslor just nu känner jag. Men det kommer gå bra för henne.
Vi hörs.
ulimon
jag skrev i din gb i stället
bejay
skicka ett sms om du kommer ihåg hur det blir, det blir nog vid 11.30 på mat och prat om ulimon vill komma in, annars går jag väl dit själv då
kanske vi Klara och jag alltså åker på sången på kyrkans hus i stan, var ju länge sedan vi var där, där kan de leka och öppet 9-12
och så sjunger de 10.30
men vi är ensamma idag och imorgon, sambon åkte till narvik imorse
så vi har hela dagen för oss själva, så vi tar en lugn morgon......
ulimon
om du nu ser detta på morgonen
kommer du med på stan?
vi åker på stan tidigare (är på stan vid kl 10) till kyrkans hus och barnsången först och sen kan vi gå till smedjan efter kl 11????
jag kan skicka ett sms också när vi är på bussen
sen blir det nog mkt mammor idag för det är ju barnbidrag idag, fast vi sparar nästan hela tiill klara så
bejay
ser att du är inloggad
ska du träffa kusinen idag?
annars kan vi ju höras på sms, mobilen om du vill ses på mat och prat!