Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
klarisen: Ah! Jo vi har funderat på både udden och sundet, men är inte riktigt överrens då jag vill ha plats på udden och sambon på sundet. Fast vi ska nog söka till nya friskolan på LTU också...
Vi kommer stanna på porsön i iallafall två år till så vi hinner plugga färdigt :)
plutteli
vi bodde också där för att vi pluggade och blev kvar och så här i efterhand förstår jag inte varför vi bodde där så länge, jag vantrivdes men förstod det inte då......mest tror jag det var för att jag inte hade ngr andra mammor att ungås med, de flesta på Porsön som jag försökte ta kontakt med hade andra kompisar och släktingar och andra som bodde på andra områden hörde knappt av sig när jag försökte träffa dem
men men kanske det var jag som inte tog itu med det......
Välkommen Plutteli.
Jag har en Liten Nova som blir 2 år den 30/3
vi bor på örnäset i en 3a jag och min sambo coh nova, och "husdjuren" :P
Nova går hos dagmamma på skurholmen, och vi älskar det och trivs jätte bra med det :D
klarisen: mjo, förstår vad du menar. Känner mig rätt isolerad också, man har träffat en mamma som bor nära som jag umgås med ibland, men känns ju inte som jag kan vara beroende av henne för att kunna komma iväg å träffa folk liksom...
BeJay: Trevligt :) Vad mysigt med dagmamma! Jag hade det när jag var liten, önskar på sätt å vis att Saria kunde ha dagmamma med, men lite svårt om man inte känner någon...
BeJay: Aha! Det visste jag faktiskt inte, intressant!
Vi bor på porsön..än så länge, flyttar i maj !
Vi har pojken plaserad på udden,inte så jätte nöjd men jag kanske är lite övernojig när det gäller sonen å kanske därför...vet ej...
Har själv försökt få kontakt med mammor på porsön men det värkar väääldigt svårt..känner mig åsså lite issolerad här..
Jag är ju ganska blyg åsså av mig så har svårt att ta kontakt men ja har iallfall försökt men det är svårt...=(
Dagmammor finns inte på porsön =( har kollat upp det...dom sa att de fanns på hertsön,lerbäcken och skurholmen åsså i byarna...