• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • Klarisen

bimbomika
    jag har tillfälle attgå till växhuset den 26mars torsdag! ska ta reda på när föräldrarna kommer med flyget också.
    ja hon kanske känner igen Albin
    HOn har ingen jämgammal flicka på sin avd nu och där A går har ju flera slutat i hennes ålder
    så få se då, det verkar som att K är ganska tuff mot barnen på avd. sambon tyckte det såg ut som att de mindre var rädda, hon är ju så högljudd också.......ett himla humör
    kanske understimulerad......

ja det där med lekplatser, det tyckte jag med att det sällan var nån ute och jag gick nästan varje dag efter dagis i hösts till lekplatsen med gungor nära bron mot centrum men sällan att det var nån annan där

men men hoppas att man kan få kontakt med nån på skurholmen eller nått närliggande område.

jag är 34år och Klara snart 3år den 18 mars och sambon snart 35år

• ulimon

Jag blir i sommar 37 år, Johanna (min tös) är 1år och 3 mån den 14:de och sambon är 40 i dec.

ysta: välkommen även om du inte har barn.

• BeJay

ysta välkommen hit...

jag är 23 och dottern blir 2 år den 30 mars, och sambon blir 27 :D

• Ysta

Jag är 30 år, fyller 31 år i november och ja eftersom jag inte har nåt barn får jag väl dra sambons och hundens åldrar *s*. Sambon är 26 år och hunden är 6½ år (fast alla tror att han är valp)
    Bor som sagt på Örnäset i Luleå och är arbetslös så jag gör i stort sett ingenting på dagarna.. Känner knappt en kotte här i stan och umgås inte med någon sen bästa kompisen flyttade från stan.

• ulimon

Ysta: jag bor i Karlsvik och är oxå arbetslös. Håller nu på att inskola dottern på dagis.

• 1Effe
    Svar på #176
    Hej hej
    Ser att ni pratar om Porsön. Måste säga att jag trivs jättebra här. Har båda pojkarna på Uddens Förskola, och gillar det skarpt!
  • Klarisen

1Elfe
    jasså då kanske man vet vem du är om du har två på udden

men det är ju olika hur man tycker om områdena, jag är inte från stan och hade svårt att få kontakt med ngn

vet andra som också säger att de vill inte bo där.......och jag säger inget om förskolan, vi tyckte det var bra där och nu känner vi att det var bättre där än där hon går nu faktiskt.....

Ysta
    du är välkommen också fast du har hund och inga barn
    ja det är bara en som bor på örnäset, jag bor på skurholmen så det är ju nära förståss
    jag jobbar 75% så jag kan inte hänga med så mkt på varadagarna

men som jag sagt till andra så kan jag kanske ses torsdag 26mars, vi ärlediga för att mina föräldrar kommer med flyget till oss på eftermiddan så då kan man ju ses vid lunchtid eller på förmiddan på växhuset kanske!!

ysta du kan ju komma dit du också fast du inte har barn

bimbomika
    när vi kommit in på förskolan lite här så tycker vi att det var bättre där än på förskolan hon går på nu!

• bimbomika

1Elfe
    Min pojke går där =) På myggan! Men jag är inte helt nöjd av olika slag!
    Min son har kramper som han får titt som tätt,men av någon anledning så medelar dom inte vikarier osv...så vad gör dom om han får kramper? dom vet ju inte varför han gör det, dom har ju inte fått information osv...som tur är så har han inte fått det på dagis inga stora och när han haft frånvaroatacketr så har det varit ordinarie personal så det har varit bra =)

Ysta
    Välkommen =) vad har du för hund?? vi har åsså hund och vi flyttar ner till hertz snart! det är ganska nära=)

ulimon
    Får man fråga vars du bodde vi har ju nästan lika gammla barn =)

Klarisen
    oki,men det är bara att hojta till då =)
    Tråkigt att ni tycker det pga av att hon skall ju gå där ett tag till innan skolan börjar!
    Just nu är det bara ynglingar på dagiset,eller avdelningen! Det börjar likan småttis avdelning! tråkigt tycker jag!

Det var salig blandning på åldrarna...roligt=)

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D