Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
bimbomika
ja magsmärtor har jag också haft men de har inte hittat nått fel, kollade aldrig hela tarmen för de skulle ändå inte hitta ngt
så läkaren på vc sa att det var stresstarm.......
magont kan vara så mkt
jag såg diagnos okänd på tv3 igår han hade fått en parasit i tarmen, det tog tid innan de visste var det var och så hade han höga levervärden och kom fram till att han hade förstadiet till diabetes, fett i levern hade han!!
oh my gud
ja det har man säkert själv snart så onyttigt jag äter och tränar inte precis.....
plutteli
hej och välkommen du får då vara med här
vi är ngr stycken som pratar här och jag jobbar så jag har bara hunnit träffa de andra två en gång alltså bejay och bimbomika
men jag pratar endel här och kan fika nån gång ändå eller ngt annat
putteli
jag har den äldsta busungen (vad jag vet som skriver i denna tråden)Klara 3år den 18 mars och vi bor på skurholmen i hus!
Plutteli: välkommen. har bara träffat Klarisen 1 gång ännu.
Har en tös på snart 15 månader. Bor i karlsvik med sambo, trivs väldigt bra här.
Här är det anars bra med oss. Försöker få ordning på vårt boende där nere på nedre plan. så därför är jag inte så mycket vid datorn just nu. Måste komma på vart vi ska ha datorn där nere, är just nu på övre plan. Håller på att renovera, sätta ihop 2 lägenheter till 1. Så det är lite oordning än så länge.
Men vore kul att träfas snart. Skolar in tjejen på dagis än så länge men snart så ska väl det vara klart så då ska jag ha hon 3 dar i v istället som nu 5 dar.
plutteli: det är inte så krångligt. Min sambo gör allt själv och han tycker det är kul, fast det tar ju tid förståss. Fint blir det naturligtvis när det blir klart. Så kul att planera nåt sånt tillsammans för framtiden. Och nu när vi har barn.
ulimon: Ok, va bra! Ja man brukar ju oftast bli nöjd när man planerar allt på egen hand å så..skulle helst vilja tapetsera om lite i vår lägenhet, men dt blir nog inte av :(
Blir mer fixande den dag vi skaffar hus!
nä ni gjorde ju ett hål i taket och byggde en trappa det kan ju inte vara så krågligt
putteli
jasså Porsön där bodde vi tills i nov förra året och där bodde jag.....10år nästan 11år sammanlagt!
då kan jag rekomendera om ni tänker bo kvar där att Udden är en bra förskola och Sundet är också bra i alla fall för ngr år sedan...