• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • ulimon

Ser att ni skriver om Rune Ahlenius på Barn mott. Hade han när vi låg på Barn IVA med Johanna när hon föddes och han är ju så BRA. Ska jag dit igen så ska jag kräva att få han då. Han är ju väldigt ung men så duktig.

Hoppas det är bra med er alla. Här är det OK. Johanna är på dagis och jag hemma, försöker och se så det går bra med att lämna hon där ensam. Hon har varit lite bökig förra veckan när jag gått iväg en liten stund. Så får se nu då. Hon är ju på inskolning så vi får se va de säger när jag ska dit vid 11.30 om de inte ringt innan. Hoppas det går bra.

• bimbomika
    Svar på #131
    Det går säkert jätte bra...=)
    Ja nu när jag vet vem rune är jopps han är jätte gullig =)
    Gillar honom skarpt =) men vår läkare är nästan lika gullig ellr hon är lika gullig =) Men vår läkare är mer inriktad på annat åsså så ja vill inte byta! hon har ju varit med albiin sen han föddes så h0n känner igen hela honoms historia..=)
  • bimbomika
    Svar på #129
    Ja nu klickade det=) Mats e det som ströp kaninen=( jopps han e inte riktigt klok!
    Rune är gullig å väldigt mån om paienterna och föräldrarna har haft honom mycket när vi har varit dit med magen å nr inte vår läkare jobbar osv...så det är som vår andra läkare =)

Jo vi har kollat gluten och det var det inte...när hon först sa att vi skulle kolla gluten så dumm förklara jag henne å sa nä men de kan de ju inte vara han e ju hård i magen skall man inte vara lös då..men tji fick jag! alltid lär man sig något nytt =)
    Men nopps inge gluten har han..men på den kuppen fick vi åsså veta att han inte tål soja..så ja nått Steg frammåt har vi gått=)

tycker det är konstigt att han inte fått göra nån tarmrönken ännu..men skall ifrågasätta detta nu nästa gång vi skall träffa läkaren och sjukgymmnasten!
  • bimbomika
    Svar på #130
    Natta? yllitalo så jopps =D gick du barn å fritid å e 85:a så vet jag vem du är =)
  • BeJay
    Svar på #134
    nej jag gick livsmedels på bergnäset., men jag har träffat dig emd Natt. jo ylitalo.. :D:D
    jo jag är 85a :D
  • Klarisen

ojoj här har det hänt endel

jasså ni känner igen varandra ja stan är liten kan man säga

och min Klara har gått på samma dagis och avd som bimbomikas pojk så vi har sets där vi och det var ju du bombomika som hittade mig på fl

jasså den där läkaren ni skriver om Mats, tror jag stötte på honom på BB tror det var han som kollade KLara för att säga om vi kunde åka hem eller inte, ja den där kollen de gör efter 6 tim eller vad det nu är......
    Jag var i kontakt med en ung läkare på BB som hette Johan men han var ju AT-läkare har jag för mig
    men sen träffade jag Bengt tror jag han hette eller var det Bertil, en äldre jättebra var han
    sen vet jag ju vem Hilda Hassler är som jobbar på barnIVA

• bimbomika

JOpps stan är väldigt liten! Hilda hassler har jag nog aldrig träffat,men jag och namn är lika med noll så kan ha träffat henne =)
    Vi känner till snart alla på sunderbyn..tråkigt nog! Vi har ju fått springa dit i flera år nu...speciellt på spec mödra är jag/vi kändisar! Ha ha dom i receprionen kan mitt namn =D illa illa..jaja efter förlossningen så kommer jag aldrig,förhoppningsvis fara dit =) Då slipper vi dom om vi inte beslutar att skaffa en till =) Vad har ni andra gjort nu under lovet och vad skall ni göra...??
    Vi har varit en sväng in på stan i dag =)
    sen så har albiin blivit filmad när han spela ett bilspel på motorgården,frågan är bara när det visas på tv =)
    Har nån av er ätit lergigan comp för illamåeende? eller likannde medecin? hur mådde ni när ni tog dom isåfall???

• Klarisen

godmorgon

ja hoppas allt ordnar sig för er bimbomika!

vi har inte haft sportlov, varit hemma till onsdag och idag ska jag på jobb och K på dagis
    jag har inte ätit den medicinen tyvärr!

så dags att gå till jobbet ha en bra dag!

• BeJay

[/citat]Har nån av er ätit lergigan comp för illamåeende? eller likannde medecin? hur mådde ni när ni tog dom isåfall???
    [/citat]

Jag äter just nu primperan mot illamående, men vilken sorts illamående har du? primperan ges b,la mot migrän illamående, och illamående,
    fick det i samband med att jag ahr varit i sunderbyn då jag hade ont i magen och mådde illa...

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D