Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Ser att ni skriver om Rune Ahlenius på Barn mott. Hade han när vi låg på Barn IVA med Johanna när hon föddes och han är ju så BRA. Ska jag dit igen så ska jag kräva att få han då. Han är ju väldigt ung men så duktig.
Hoppas det är bra med er alla. Här är det OK. Johanna är på dagis och jag hemma, försöker och se så det går bra med att lämna hon där ensam. Hon har varit lite bökig förra veckan när jag gått iväg en liten stund. Så får se nu då. Hon är ju på inskolning så vi får se va de säger när jag ska dit vid 11.30 om de inte ringt innan. Hoppas det går bra.
ojoj här har det hänt endel
jasså ni känner igen varandra ja stan är liten kan man säga
och min Klara har gått på samma dagis och avd som bimbomikas pojk så vi har sets där vi och det var ju du bombomika som hittade mig på fl
jasså den där läkaren ni skriver om Mats, tror jag stötte på honom på BB tror det var han som kollade KLara för att säga om vi kunde åka hem eller inte, ja den där kollen de gör efter 6 tim eller vad det nu är......
Jag var i kontakt med en ung läkare på BB som hette Johan men han var ju AT-läkare har jag för mig
men sen träffade jag Bengt tror jag han hette eller var det Bertil, en äldre jättebra var han
sen vet jag ju vem Hilda Hassler är som jobbar på barnIVA
JOpps stan är väldigt liten! Hilda hassler har jag nog aldrig träffat,men jag och namn är lika med noll så kan ha träffat henne =)
Vi känner till snart alla på sunderbyn..tråkigt nog! Vi har ju fått springa dit i flera år nu...speciellt på spec mödra är jag/vi kändisar! Ha ha dom i receprionen kan mitt namn =D illa illa..jaja efter förlossningen så kommer jag aldrig,förhoppningsvis fara dit =) Då slipper vi dom om vi inte beslutar att skaffa en till =) Vad har ni andra gjort nu under lovet och vad skall ni göra...??
Vi har varit en sväng in på stan i dag =)
sen så har albiin blivit filmad när han spela ett bilspel på motorgården,frågan är bara när det visas på tv =)
Har nån av er ätit lergigan comp för illamåeende? eller likannde medecin? hur mådde ni när ni tog dom isåfall???
godmorgon
ja hoppas allt ordnar sig för er bimbomika!
vi har inte haft sportlov, varit hemma till onsdag och idag ska jag på jobb och K på dagis
jag har inte ätit den medicinen tyvärr!
så dags att gå till jobbet ha en bra dag!
Hej hej, får man vara med här?
[/citat]Har nån av er ätit lergigan comp för illamåeende? eller likannde medecin? hur mådde ni när ni tog dom isåfall???
[/citat]
Jag äter just nu primperan mot illamående, men vilken sorts illamående har du? primperan ges b,la mot migrän illamående, och illamående,
fick det i samband med att jag ahr varit i sunderbyn då jag hade ont i magen och mådde illa...