Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Jag har Me&I Party den
16/2-2009 kl 18:30
Vem kommer?
* Anna(Klarisen)
Klarisen: jag kommer inte på måndag på ditt Me and I party. Men blir det ändring så meddelar jag.
Jo, jag bor i karlsvik.
Men fredag nästa v vore kul att träffas. På stan kanske. var ett tag sen jag var på stan nu, så gärna för mig. För här är det så stökigt så jag vet inte vad. Håller på att renovera så det är inget kul att ta hem folk då. Kan berätta mer när vi ses. Orkar inte skriva här, blir så långt då, hihi. Men vi kan ju kolla nästa v hur det ser ut för alla.
Hej! Jag kommer inte på partyt heller, jag har blivit sjuk igen... Fasiken vad jag tycker att jag åkt på en massa jobbiga förkylningar på senaste. Trist...
BeJay: Ok då skrev jag fel men det är tur du förstod. men det stod att Klarisen skulle ha partyt i inlägg nr 71. Det var därför.
Bejay Jessica har Me&I Party den
16/2-2009 kl 18:30
Vem kommer?
* Anna(Klarisen)
nu har jag fixat till det
och det blir inget hindersön för oss i helgen, Klaras farbror som är här bl.a fick magsjuka igår, är bättre idag men de åker mest troligt hem imorgon
så det bli en helg utan planering
bejay
jaha nu har jag fått veta att sambon ska till kiruna så jag kanske inte kan komma på måndag!!
men ev så hinner han hem men ska inte stressa honom, hörde när han sa det i telefon och sen när jag frågade om det så tyckte han att jag blir jämt arg
ulimon
ok, vi kan ta renoveringen då
stan blir bra om fler också vill det annars kan vi ses de som kan och vill!!
vi får fråga runt!
såg nu att mortilsson är okänd, hon hade skrivit i min gb och nu såg jag att hon var okänd....
vad har hänt med henne då?!