Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Hejsan Allihopa!
Kom just på att jag ska bjuda er på Me&i Party!
www.meandi.se för er som vill kika där. klicka på "våra kläder" och sen kan ni välja vilken del ni vill titta på tex. "tröjor, eller byxor och kjolar" m.m
Barn är välkomna till mig, om man inte har möjlighet till barnvakt eller sambo.
det bjuds på fika,. kaffe the saft
men säg gärna till om ni är gluten,mjölk eller laktos intoleranta så fixar vi det :D
ni får gärna kopiera denna text och skriva om ni kommer.
ALLA ÄR VÄLKOMNA, jag är själv ett stort fan av meandis kläder.
(denna text nedan behöver ni bara kopiera.)
Jag har Me&I Party den
16/2-2009 kl 18,30
Hej alla!
Bejay: får se om jag kan komma den 16 feb. Vore intressant att se vad det är för kläder. Meddelar senare om det går bra.
klarisen: det låter ju trevligt allthop ni gör. Åka och bada kan man ju alltid göra med de små. Har bara varit 1 gång på Hertsön. Gick aldrig nå babysim, tänkte göra med blev inte av. Och leos får vänta för oss tills Johanna kan gå ordentligt, så känns det i alla fall. Fika är ju oxå alltid trevligt. Så jag hänger gärna på nästa gång ni träffas om jag kan då.
Välkomna alla nya. Kul med nya människor.
om någon vill ses den 20 feb är vi lediga då jag och dotter eller det kanske jag har skrivit
lite virrig har ju skottat snö i nästan en timma, härligt med snö, inte alls kallt men blev ju dyngsur i svett och så är inte sambon hemma, har varit borta sen i onsdags och fick veta i helgen att han kommer imorgon kväll
Han tog nämligen en avstickare hem till Hudik för att hämta hit grejer och tar då med halva släkten nästan
åhnej har jag skrivit detta redan?
ja jag minns inte skriver i ngr av era gb.s så jag minns inte, lite skakis nu efter den där snöskottningen.......
ulimon
förstår att du inte vill till leos lekland än, den tiden kommer, vi har bara varit två ggr med Klara och förra gången var för ett år sedan och hon älskar stället
HOn älskar åka på badhus och har ggått på babysim två terminer år 2007 men sen har det inte blivit så mkt sen dess så nu är det mest roligast att gå upp ur poolen och ner i poolen och gå runt poolen och slänga ner saker i poolen
de värmer ju upp hertsöbadhus lilla poolen på onsdagar från 12? minns inte och sen på lördagar! om du nu inte visste det redan.....
bejay
kommer den 16/2 om sambon är hemma, det är lite sent att komma med Klara när hon ska på dagis nästa dag....
ajaj ont i ryggen av att skotta snö men nu tänker jag inte skotta mera,tog bara lite på framsidan idag
få se hur länge sambon och de får hålla på med snöskottning ikväll, de kommer så sent också från Hudik......
hej
vad gör allihopa?
jag har nyss varit hos en kompis och ätit mat, och goisen skickade med mat till nova och min karl :D:D
Hej alla brudar!
Har idag vart på massage och det var såååå skööönt. Behövdes för jag har en skada i nacken sen snart 10 år. Och den blir ju inte bättre av att bära Johanna, min tös. Brukar ta massage ungefär var 4-6 vecka. Och han är så duktig som jag går hos. Har gått hos han i 5-6 år.
klarisen: Jag träffas gärna den 20 feb om inget annat händer. Tänkte du på dan då eller? Skulle vara kul att träffa er och se vilka ni är.
På fredag ska jag iaf till Skellefte och träffa en kompis som fick bebis i nov förra året. Ska bli kul. Hoppas bara vädret är bra så man kan fara. Inget kul om det snöar och så. Så vi får se då. Och på lördag ska vi (familjen) åka till Ikea. Kul. Hoppas vädret är bra då oxå.
Vi hörs snart och syns framöver.
Monika och Johanna
vi har besök denna veckan och ikväll har jag promenerat med kollegerna, har gått runt skurholmsfjärden!
till helgen ska det ju bli fint väder, så på lördag ska vi åka till Hindersön, beställa bord på resturangen där, åka bil över isen
vi var ju förra söndan där då vi tog med stormköket, så fint väder men Klara hann ju bli trött så hon ville hem hon, så det blev inte så länge den gången
ulimon
visst kan vi ses
var det så att du bodde i Karlsvik? eller?
så ville väl bejay följa med???.....
vi är friska än så länge men vi kan ju bestämma mer senare nästa vecka
om vi ska hem till ngn eller på stan?
hemma hos oss är det en fläkt igång i före detta badrummet så då får man gå på toan där nere men det är ju inget problem precis
så visst vi kan vara hos mig om ni vill annars träffas jag gärna på stan!!
vad tycker ni alla som vill ses???
bajay
jag kan komma, sambon säger att han ska vara hemma
hoppar över promenaden med jobbet, det hinns med det sen men förståss kan jag ju gå till dig men kanske inte så bra när man är ensam
tar nog bilen....