Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Glad alla Hjärtans dag på er :D
jag och min sambo och dottern, funderar på beställa hem pizza och bara ha allmänt mysigt hela familjen.
Fick en superfin blomma av min sambo idag :D han är såå söööt :D
men eg, ska vi inte fira ngt nu, vi har juh 8 år den 15/4 så då är det viktigare att fira, tycker jag iaf.
vad ska ni andra hitta på i em/kväll då?
Imorgon kväll kommer svärmor och svärfar tillbaka till Sverige, dom har varit 9 dagar utomlands :D i Brasilien (Rio De Janeiro)
skönt att dom kommer hem igen, då Nova saknar dom och pratar om dom varje dag.
snacka om att man kan sakna ngn så mkt, till och med jag saknar dom ju, vi brukar ju ses nästan varje dag när dom är hemma...
Men men imorgon återgår allt till det normala och nu får vi förhoppningsvis ha dom hemma lääänge :D
Hoppas ni andra iaf får/ har haft en underbar alla hjärtans dag....
Kram Kram
Jag/sambo och tösen Johanna var idag till IKEA och shoppade. Kul. Hittade lite olika saker bla en boll till J, skoställ, muggar m.m. Orkar inte skriva allt. Men det blev mycket i alla fall. Och ikväll så tar vi det lugnt, firar inte alla hjärtans dag.Har inte fått nåt idag.
Och igår var jag och J till Skellefte och hälsade på en kompis som bor där och de fick en liten kille i nov. Så det var så kul att träffa dem igen. Blir som lite sugen en liten till, men vi får se. Saknar henne så mycket här i stan. En väldigt bra vän.
Ska bli kul att få träffa er oxå till veckan. Hoppas det blir några stycken. Men vi ser ju.
bejay
jag kan försöka sms;a dig imorgon hur det blir, kanske hinner han hem
det är tyvärr så med hans jobb, han kan få veta om att han ska resa ja var som helst nästan dagen innan eller två och nu fick han veta om Kiruna i fredags
gästerna från Hudik ville åka hem igår, vi skulle till Hindersön så först blev Klaras farbror magsjuk men blev bättre till lördan men då tyckte farmor att det var kallt och inget fint väder igår så de åkte hem
så vi tre åkte då till Rutvik och fikade med en killkompis
Klara gav pappsen ett alla hjärtans dag kort och en påse twist, men han hade då inte kommit ihåg att det var igår men det var ingen nyhet för mig, jaja det gör inget
idag har vi då bara varit hemma och inne, Klara somnade sent igår och ville upp ganska tidigt så hon har varit trött idag och inte sovit på dagen
ja det blir så när de slutar sova som vanligt efter lunch och kanske inte alltid orkar vara vaken hela dagen
anledningen att hon var vaken sent igår var att hon somnade i bilen på vägen hem från Rutvik och sov över två timmar och då somnade hon ganska sent på dagen
ulimon
kul att åka till IKEA
är inte så kär i stället men de har endel bra saker där
förra gången köpte jag också en boll en mjuk boll som de hade vid resturangerna, röd-vit
ja vi får väl höra om ngn mer vill ses på fredag på stan kanske mat och prat där har de ju lekplats bejay!!
lunch eller???
vem vill och kan komma?
klarisen: jag kommer på fredag om inget annat händer. Men räkna med mig. Mat och prat blir helt OK för mig. Men vi hörs om det mer närmare fredag.
BeJay: kommer inte imorgon på ditt party.
Köpte även på IKEA en massa förvaringsaskar/boxar som vi ska ha i förrådet.
Gör en lista så kan man skriva in om man kommer på fika/lunch på fredag 20/ 2. Tid kan bestämma sen närmare.
* ulimon/monika + johanna
träff på fredag på stan
vem kan och vill komma?
* ulimon/monika + johanna
* Klarisen/Anna+Klara
Hoppas nu att vi kan på fredag för J har blivit snuvig, näsan rinner och hon hostar lite. Så vi får avvakta till dess och se hur hon mår. Hoppas hon mår bättre till dess, vore kul att träffa lite nya människor och er.
Har varit ut och promenerat med vagnen och det var så skönt väder ute, lite kallt men skönt. Försöker gå ett par gånger i veckan i alla fall.
ulimon
ja det går magsjuka och förkylningar fortfarande, Klara har varit utan det, bara kräkts en natt för ngr veckor sedan......
hoppas det bara blir snorigt, så länge hon inte får feber
vi ska ändå på stan och göra ärenden så du kan säga hur det verkar senare och jag kan skriva mitt mobilnummer i din inbox nu på en gång! så kan du sms;a hur det blir
skulle också tycka det var kul med nya människor
bejay vill du komma med på mat och prat??
Har ev en tjej till som ev kommer med på fredag om det går bra för er. Har inte själv träffat henne än men det vore ju kul om vi blir några stycken.
Hoppas bara min Johanna håller sig i schack till dess och så att förkylningen inte blir värre. Jobbigt när de små blir sjuka tycker jag. Men jag meddelar hur det blir för oss.