Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Anna1982 skrev 2009-01-18 14:55:44 följande:
JAG ÄR PÅ
fika 20/1-09 kl 11,00?
Jessica och Nova
Anna och Elias
Är det ngn som kommer idag?
vill bara veta så jag inte far till stan utan att ngn dyker upp...
kram
Anna och Elias kommer inte, dom fick förhinder.
men nu hoppas jag att ni andra är in och kikar och skriver om ni kommer då det bara är 3h kvar nu :D
Ingen som dök upp idag :(
MCM, mat o prat , det varierar, men dom är väl bäst om man är lite fler. pga barnvagns plats :D
men Anna, kan inte du skriva när du är frisk, vill som att vi ska ta en fika snart :D:D
Anna1982 skrev 2009-01-21 21:20:48 följande:
Hej Alla Glad =)
Nu är jag här., har varit en hektisk vecka med allt vad det innebär, Klarisen vet vad jag menar :P
Åååh så skönt att åka utomlands. men dock så trivs jag mkt bra i sverige så känner inget direkt behov av att åka till utlandet.
Igår lördag var jag till IKEA med svärmor och Nova och fick mig lite grejer, + att Nova fick en fåtölj och en pall till toaletten.
Vill hemskt gärna ta en fika till veckan, om det är ngn som dyker upp denna gång?!? hoppas bara jag hunnit få pengar då, så att vi kan ordna upp det :D
Hur har ni andra haft det denna veck/helg? vi har sovit hos svärmor och svärfar hela helgen och umgåtts och druckit vin, svärmor och jag hade en spakväll på fredag, med nästan allt vad det innebär, hårborttagning ( på oss själva inte på varann :P) vin, ansiktsmask, peeling och en massa massa mer, helt otroligt, hon blir 60år i maj och är som en 25 åring :) jätte roligt att umgås med henne mellan varven :D
på lördag var vi på ikea och hade en helmysig dag vi 3
och som sagt shoppade loss.
Idag kom min sambos kusin Linda och hennes son Tim förbi till Ängesbyn
vi åt lunch och hade jätte trevligt.
för er som inte vet kan jag berätta att jag och Linda träffades för första gången då vi gick på föräldrautbildningen, hade varit tillsammans med min sambo i 6 år och aldrig träffat henne, och pga av maillistan vi fick på f.u så insåg jag att det var sambons kusin.
hon var beräknad den 28/3-07 och jag den 6/4-07
men jag fick Nova den 30/3-07 och Tim föddes den 31/3-07 endast 17h efter Nova. vi låg i samma rum på BB. så vi har en speciell kontakt jag och Linda och Nova och Tim.
dom har då pussats och kramats massor idag, så gulligt att se dom :D
Nåja skriv in en dag då ni kan fika så kommer jag :D
imorgon bvc kul att se om hon står still i vikten eller om hon har ökat :D
kram på er :D
Klarisen skrev 2009-01-27 15:49:45 följande: