• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

ulimon skrev 2009-02-06 09:08:06 följande:

bejay: tack. Men jag kommer inte idag iaf. Det är sånt tråkigt väder att gå ut i och även köra bil i. Men kanske kommer en annan gång.
    jo jag förstår det :D:D du är välkommen då oxå :D
  • BeJay

bimbomika skrev 2009-02-07 12:12:41 följande:

Måste bara hoppa in å ifågasätta er ;) Ensamma mammor? hur menar ni då??? Singelmammor eller mammor som ofta är själva med barnen? Eller bara mammor som vill ha lite sälskap och träffa andra mammaor???
    Singelmammor, mammor som vill ha sällskap, och mammaor som ofta är själv med barnen :D detta är blandat :D

välkommern
  • BeJay

Här är alla välkomna. gamla som unga,

vi har alla en gemensam nämnare och det är småbarn, och det är juh därför man träffas och pratar, ingen ska prata ålder m.m hehe

jag blev då 23 på nyårsafton, så jag är inte såå gammal om vi ska diskutera ålder.

mamma är ingen ålder mamma är ngt man ÄR :D

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA ANHÄNGARE :D

• BeJay
    Svar på #52
    Hej Mortillson!

Vart i Luleå bor ni?
    med buss är det inte långt till Leos Lekland,

www.llt.lulea.se kolla efter bussar mot storheden, tex 6an,9an och 12an går till storheden.

Vi har bara bil ibland så vi börjar bli ganska van att ta bussen över allt.

vart i från har ni flyttat då? *nyfiken*

//Jessica
  • BeJay
    Svar på #45
    Hej Klarisen!

Ingenfara, jag har varit precis likadan, när jag träffade sambon så surrade jag i 190 ingen som förstod mig,
    men nog gick det bra i fredags. man blir så, jag är själv likadan när jag är hemma hela dagarna med sambon., Träffar jag sen nån så surrar jag massor mkt. :D

vilket väder det är ute förresten. usch, jag som vill fara på stan och ta en fika men min sambos kusin och Novas tremänning Tim, men nu tror jag dom kommer banga,

Få se vad man då kommer att hitta på idag, sitta inne igen? ja för mig är det juh inget ovanligt haha :D:D
  • BeJay
    Svar på #56
    Hejsan!

Jo jag håller med, ganska less på bara sitta hemma och tråka.

när vi träffas så tar vi en fika antingen hemma hos ngn eller på stan,i fredags så var vi hemma hos mig, men då var det bara klarisen som kunde komma, men vi hade trevligt iaf, vi har väl tänkt att vi ska fara och bada och fara på Leos Lekland m.m

Min dotter blir 2 den 30 mars och hon går 15h hos dagmamma på skurholmen, själv bor vi på örnäset.

Jag träffas helst hemma hos ngn för fika, då min tjej är ganska vild,. så är det tungt att vara i stan, hon vill ju inte gärna sitta still.

nu gjorde vi sist hemma hos mig då bakade Anna chokladbollar och tog med och det tycker jag är jätte bra, att den man fikar hos, den bjuder på kaffe/the/saft m.m och dom som kommer kan ju ta med nå fika, så varierar man lite :D

var jobbar du nu ulimon? varför blir du arbetslös?
  • BeJay

Hejsan Allihopa!
    Kom just på att jag ska bjuda er på Me&i Party!

www.meandi.se för er som vill kika där. klicka på "våra kläder" och sen kan ni välja vilken del ni vill titta på tex. "tröjor, eller byxor och kjolar" m.m
    Barn är välkomna till mig, om man inte har möjlighet till barnvakt eller sambo.
    det bjuds på fika,. kaffe the saft
    men säg gärna till om ni är gluten,mjölk eller laktos intoleranta så fixar vi det :D

ni får gärna kopiera denna text och skriva om ni kommer.
    ALLA ÄR VÄLKOMNA, jag är själv ett stort fan av meandis kläder.

(denna text nedan behöver ni bara kopiera.)
    Jag har Me&I Party den

16/2-2009 kl 18,30

• BeJay
    Svar på #64
    du är välkommen.,

jo jag förstår det :D
  • BeJay

hej

vad gör allihopa?

jag har nyss varit hos en kompis och ätit mat, och goisen skickade med mat till nova och min karl :D:D

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D