Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
ysta välkommen hit...
jag är 23 och dottern blir 2 år den 30 mars, och sambon blir 27 :D
ysta välkommen hit...
jag är 23 och dottern blir 2 år den 30 mars, och sambon blir 27 :D
Jadu vilket litet kalas ni kommer ha,
förra året hade Nova 10 kompisar här :d eller blandat kusiner och vänner...
iår blir det 19 barn och 19 vuxna :D:D
hehe kommer bli fullt upp, ska på fredag och inhandla princess tema :D:D
kram
grattis klara :)
i förrgår när jag skulle cykla hem från min praktik plats, så halkade jag med cykeln och fick en spricka i strålbenet, och en rdentlig smäll mot höften,
så nu haltar jag och är enarmad.
:):)
dom gav mig tramadol mot smärtan och den hjälper juh men dom är juh så himla starka så man vill ju verkligen inte ta dom,
sen fick jag bara en mitella som jag ska 1-2 veckor...
mest ont ahr jga nästan i höften, har svårt att sitta.
förlåt för mina stavfel, men jag kör pekfinger valsen,,och är inte van vid de
vi har kalas på lördag än så länge vet jag inte hur många som kommer, men det är 19 barn och 19 vuxna som är bjudna, eller dom vuxna kan diffa lite, vet inte hur många som kommer både mamma och pappa så :)
ska bli riktigt skoj, fast jag vet att jag kommer ha en helt slutkörd tjej på lördag kväll.
eller rättare sagt tisdag kväll :D för på fredag kommer mina barndomsvänner och ska gratta henne, på lördag morgon kommer min mamma och papa och moster och mosters man, + barnkalas mellan 10-15 sen vet man inte om det kommer eftersläntrare :) söndag fyller hennes tremänning Tim 2 år(dom som vi låg samtidigt på BB med) sen kommer novas farmor och farfar på söndag sen kommer säkert ngn mer på söndag,
Måndag fyller hon år och säkerligen kommer väl ngn då oxå :D
så Tisdag får nog vi vila ut,
men tack och lov att min svärmor ska baka tårtorna och göra en ananaspaj som jag kan bjuda på sen blir det köpesbulla :P
nu har vi städat hela lägenheten då jag inte hinner det nå mer denna vecka. på onsdag börjar juh allvaret, om jag nu bara får räta ut armen, går inte riktigt som jag vill, den är som så stel ännu :( vill ju jobba ju......
vi har då inte varit så långt idag, kört nova till och från dagmamman bara sen har det varit att spela guitar hero coh städa :D
imorrn kanske jag går på en lång promenad när hon är hos dagmamman :D
vi höres imorgon :D kram kram
jag kikar in då då och sorry om jag inte skriver, men fick juh förlänga min sjukskrivning pga en fallolycka på praktiken, mitt medkänsliga jag kom in i bilden och skulle rycka tag i henne innan hon ramla så jag sträckte den redan onda armen,
så 1 vecka till sjukskriven. ont som fan igen, men vägrar äta tramadol....
Grattis till in älskade dotter och prinsessa Nova på hennes 2års dag :)
Vi ahr haft en udnerbar helg fylld med kalasande och massor med gäster och presenter =)