• ulimon

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

En lulemamma med en liten tjej på lite över 1 år. Är 36 år blir 37 i sommar. Tösen ska snart in på dagis. Känns kul men ändå tråkigt. Tjejen föddes 14 dec -07.

• ulimon

bejay: tack. Men jag kommer inte idag iaf. Det är sånt tråkigt väder att gå ut i och även köra bil i. Men kanske kommer en annan gång.

• ulimon

Känns som jag är äldst av er alla men jag kan ha fel. Blir ju 37 till sommaren. Inte för att åldern spelar nån roll för mig bara man trivs tillsammans.

• ulimon

Go kväll! Nån som kollar melodifestivalen? Inte då jag i alla fall. Tycker det har spårat ur på sista tiden/åren. Vad tycker ni andra?

Har ni planer på att träffas snart igen så kan man kanske följa med då. Vore kul att träffa lite nytt folk. Har inte så många som jag umgås med på dagar/kvällar förutom min familj, sambo och dotter på 1 år, snart 14 mån. Vännerna jobbar och så har de oxå familjer. så det blir inte så ofta man träffas tyvärr. Så därför vore det kul att träffa líte nytt folk som också har barn. Ha en trevlig och bra helg. så hörs vi snart igen.

• ulimon

Hej alla!

Med oss är det bra men vilket väder. Nu blir jag galen av allt snöande och att bara sitta hemma med lilltösen. Inget kul att ta ut henne i detta väder. Jobbigt när hon inte kan gå ordentligt än, så när man går ut har man hon i vagn eller pulka.

När ni träffas vad gör ni då? Träffas på stan eller hos någon? Eller vad hittar ni på? Skulle vara kul att få träffa er snart. Hur gamla är era barn? Går de på dagis? Johanna börjar den 23 feb på dagis. Och jag blir arbetslös då. Inte så kul. Vart bor ni alla? Jag/vi bor i Karlsvik.

Många frågor. Hihi. Nyfiken.

• ulimon

Hej alla!

Bejay: får se om jag kan komma den 16 feb. Vore intressant att se vad det är för kläder. Meddelar senare om det går bra.

klarisen: det låter ju trevligt allthop ni gör. Åka och bada kan man ju alltid göra med de små. Har bara varit 1 gång på Hertsön. Gick aldrig nå babysim, tänkte göra med blev inte av. Och leos får vänta för oss tills Johanna kan gå ordentligt, så känns det i alla fall. Fika är ju oxå alltid trevligt. Så jag hänger gärna på nästa gång ni träffas om jag kan då.

Välkomna alla nya. Kul med nya människor.

• ulimon

Hej alla brudar!

Har idag vart på massage och det var såååå skööönt. Behövdes för jag har en skada i nacken sen snart 10 år. Och den blir ju inte bättre av att bära Johanna, min tös. Brukar ta massage ungefär var 4-6 vecka. Och han är så duktig som jag går hos. Har gått hos han i 5-6 år.

klarisen: Jag träffas gärna den 20 feb om inget annat händer. Tänkte du på dan då eller? Skulle vara kul att träffa er och se vilka ni är.

På fredag ska jag iaf till Skellefte och träffa en kompis som fick bebis i nov förra året. Ska bli kul. Hoppas bara vädret är bra så man kan fara. Inget kul om det snöar och så. Så vi får se då. Och på lördag ska vi (familjen) åka till Ikea. Kul. Hoppas vädret är bra då oxå.

Vi hörs snart och syns framöver.

Monika och Johanna

• ulimon

Klarisen: jag kommer inte på måndag på ditt Me and I party. Men blir det ändring så meddelar jag.
    Jo, jag bor i karlsvik.

Men fredag nästa v vore kul att träffas. På stan kanske. var ett tag sen jag var på stan nu, så gärna för mig. För här är det så stökigt så jag vet inte vad. Håller på att renovera så det är inget kul att ta hem folk då. Kan berätta mer när vi ses. Orkar inte skriva här, blir så långt då, hihi. Men vi kan ju kolla nästa v hur det ser ut för alla.

• ulimon

BeJay: Ok då skrev jag fel men det är tur du förstod. men det stod att Klarisen skulle ha partyt i inlägg nr 71. Det var därför.

• ulimon

Jag/sambo och tösen Johanna var idag till IKEA och shoppade. Kul. Hittade lite olika saker bla en boll till J, skoställ, muggar m.m. Orkar inte skriva allt. Men det blev mycket i alla fall. Och ikväll så tar vi det lugnt, firar inte alla hjärtans dag.Har inte fått nåt idag.

Och igår var jag och J till Skellefte och hälsade på en kompis som bor där och de fick en liten kille i nov. Så det var så kul att träffa dem igen. Blir som lite sugen en liten till, men vi får se. Saknar henne så mycket här i stan. En väldigt bra vän.

Ska bli kul att få träffa er oxå till veckan. Hoppas det blir några stycken. Men vi ser ju.

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D