• Krusbär

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Hjälp! Någon som vet hur man kan lindra illamående? Är hungrig, törstig och mätt på samma gång. Vill absolut inte spy!

• Krusbär

mwb: Vad har du för skönt jobb när du kan vara ledig mitt på dagen och handla julklappar?! Själv måste jag trängas med alla andra på lördag. Lite knäck skulle jag faktiskt kunna tänka mig att äta!

• Krusbär

BettanB skrev 2008-12-19 11:28:21 följande:

Tugga lite på en liiiten bit ingefära.
    Blä.........
  • Krusbär

mwb: Jo, men tyvärr kan man ha nästan normalt hcg (och symtom) även med ofostrig grav.

• Krusbär

Lilleskuttan: Tack för tips (tack för ditt också, Bettan !

• Krusbär

mwb: Inget jobb låter underbart! Själv har jag bara 2,5 arbetsdagar kvar innan 2 v jullov. Nästan som arbetslös! Vet inte om knäcken funkade riktigt...

• Krusbär

mwb: Ooop, förlåt! Glömde skriva lycka till idag. Hoppas att du får jobbet (efter jul kanske?)

• Krusbär

mammawannabe skrev 2008-12-19 11:33:59 följande:

Svar på #3054
    Vet krus , men nån måste ju tro på mini-krus oxå och det är mitt uppdrag.
    Tills vidare iaf...
  • Krusbär

Cia: Tack för tipsen! Just gurka känns lockande, liksom apelsin eller clementin. Godis kan jag också tänka mig, hellre än mat... Problemet är att jag inte har så mycket annat än knäckebröd på jobbet och det är jag INTE sugen på.

DND: Som MWB skrev så kan progg skjuta upp äl. Progg förhindrar ju äl! Jag fick ju äl en vecka senare förmodligen pga det.

• Krusbär

BettanB skrev 2008-12-19 15:04:07 följande:

Svar på #3051Det är faktiskt riktigt gott. Och det funkar.
    Lovar att prova när jag kommer hem!
  • Krusbär

DND: Eftersom progesteron förhindrar ny äl (i t ex graviditet vill man ju inte få fler ägg) är det inte konstigt om äl kan bli förskjuten. För mig tog det nästan fyra dagar efter prog innan mensen kom, så det kan nog ta ett tag för all progg att gå ur kroppen. Jag tog iofs Crinone som jag tror verkar lite annorlunda än vaggisarna.

• Krusbär

Lycka: Citronsaft lät otroligt gott! Måste köpa hem det. Är väldigt törstig och sugen på läskande saker som frukt, gärna apelsin.

• Krusbär

Lycka: Oj, det lät läskigt. Om du börjar behandling bums kanske det inte är så stor risk? Men jag förstår oron, alltid är det nåt.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8