Elisabeth83 skrev 2015-09-08 03:44:30 följande:
Hej! Hoppas ni har kommit er iordning. Är värmen lika besvärlig för dig? Ang vagn. Jag köpte med mig en emmaljunga nitro från Sverige nu just för att jag inte tycker om utbudet här. Har även en bugaboo donkey som syskonvagn. Jag kan ta med dig på vagnjakt om du vill. Jag är lite vagngalen skulle man kunna säga så kan ju en del ;) Jag bor nära buybuy baby som har ett bra utbud på vagnar! Finns många med liggdel. Men de flesta här använder babyskydd eller vagn med sittdel helt enkelt. Galet om du frågar mig ;) Men du har ju mitt nr nu så det är bara att du hör av dig om du behöver guidning i djungeln!
Åh det hade jag uppskattat jättemycket, är ju vårt första barn så jag kan inget om vagnar eller andra attiraljer och hade inte tid att sätta mig in i det för att kunna ta med mig nåt från Sverige, även om det var smart tänkt att du gjorde det

. Ja det är lite för varmt nu alltså, jag är ju visserligen inte så stor ännu (v 23) men blir varmare som gravid än annars känns det som. Några grader svalare får det bli, tack!
Jag vill gärna ses någon dag, har dock varit så himla stressigt nu i början med att hitta lägenhet, köpa möbler och börja plugga. Trodde det skulle vara slappa studier som jag är van vid (studerar på distans från Sverige) men det är oväntat mycket att läsa. Dessutom började kursen samma dag vi fick vår lägenhet så jag kom lite efter i läsandet, bra början haha, men hoppas komma ifatt under veckan. Ringer dig gärna så fort jag känner att jag har någorlunda koll på tillvaron

. Ha det fint så länge!