Inlägg från: anne h |Visa alla inlägg
  • anne h

Nu får det vara nog!!!

Sarah84 skrev 2008-01-03 16:24:01 följande:
    anne h skrev 2008-01-03 16:22:02 följande: Många upplever de som e "okänt" för "skrämmande" Va du tycker är inte vad någon annan tycker.
    Nu förstår jag inte riktigt..? "Va du tycker är inte vad någon annan tycker"
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • anne h
    Sarah84 skrev 2008-01-03 16:26:59 följande:
    anne h skrev 2008-01-03 16:26:02 följande: Alltså de du tycker kanske inte alla andra tycker, så ja mena.
    ok, jag trodde det stod alla fritt att svara på en fråga du ställt, även om den var riktad till mammapuh.. eftersom detta är ett öppet forum.
  • anne h
    MILF skrev 2008-01-03 16:33:28 följande:
    Hoppar på??*fnissar*anne h skrev 2008-01-03 12:43:59 följande:
    förmodar du läste det första inlägget person i fråga skrev till mig? Det var knappast vänligt skrivet..
  • anne h
    MILF skrev 2008-01-04 08:56:47 följande:
    Skillnaden är väl att Lefo aldrig visar hennes flicka i trådar om DS, medan Emma visas i VARJE tråd.
    Nä, nu måste jag rätta dig; det finns många, massor!, med trådar där Emma itne finns med, fast trådarna avhandlar ämnet DS.
    thj skrev 2008-01-04 09:00:11 följande:
    Nu hänger jag inte med allsVad är det för fel att vissa sitt barn för andraJag hänger speciellt i en tråd här på FL..och vi visar stolt våra barn för varandra..Är det fel?
    En del tycker det, ett fåtal dock endast när det gäller barn med DS. Jag unnar dem inte att se mina vackra ungar.
    Struliga Jag skrev 2008-01-04 09:00:45 följande:
    och näst intill uteslutande i trådar om DS. där diskussionerna är heta.Tror inte jag har sett bilder på hennes dotter i andra trådar än DS diskussions trådar.Men då cirkulerar inte jag i diskussionstrådar om DS under föräldrar heller, där kanske det läggs ut mer.
    jag har sett Emma i andra sorters trådar.. -Vilket jag VET att jag gjort, behöver inte tro.
  • anne h
    Struliga Jag skrev 2008-01-04 12:18:41 följande:
    bilden på din dotter är EXAKT min bild av personer med DS.
    Måste säga att din bild av personer med DS är mkt vacker.
    Struliga Jag skrev 2008-01-04 12:17:13 följande:
    har du inte fler barn än Emma?
    Det har hon och det skriver hon också om, vilket dock inte behöver göras i en tråd om DS eftersom de andra barnen är nDS.
  • anne h
    Myrtille skrev 2008-01-04 13:31:10 följande:
    Vad gäller mail i inboxen är du, vad jag förstår, inte den första och knappast den sista som hotats efter att ha haft med FLs DS-mammeliga att göra :)
    Frantic skrev 2008-01-04 13:31:20 följande:
    Så det är vi som får mordhot och "passa dig jävligt noga" i inboxen som gör fel? Tur att du inte är domare Mammapuh!
    VA?? Har någon hotat dig? Eller andra här? Då tycker jag ni ska polisanmäla dem direkt!
    Jösses.. sånt trodde jag ju inte skedde här..
  • anne h
    Myrtille skrev 2008-01-04 15:46:25 följande:
    :)anne h skrev 2008-01-04 15:05:57 följande:
    jag tycker ju iofs inte att mordhot är något att le åt.. men det är jag det..
  • anne h
    Myrtille skrev 2008-01-04 16:00:40 följande:
    Jag log snarare åt er förvåning. Som sagt; Det här är ju standard när tråden handlar om Downs för- respektive nackdelar.
    ??? Självklart blir jag förvånad när mina medmänniskor beter sig på ett sådant sätt!
    Spelar ingen roll hur het en debatt blir, det är fortfarande bara en debatt, o på nätet dessutom..  Där vet jag ju att många säger betydligt mer än de skulle våga göra IRL, så att då bli mordhotad.. det förstår jag absolut inte!

VEM/VILKA är det som inboxar er menar du?? För jag kan inte tänka mig att det skulle vara någon av oss som varit här i denna tråden iaf..

-och jag säger det igen; polisanmäl!
  • anne h
    mammapuh skrev 2008-01-04 16:06:02 följande:
    Jag har heller aldrig inboxat någon men också fått hemska saker skrivna till mig i min inbox några gånger men inte så hemska saker som mordhot!
    här har jag varken gjort det ena eller andra.. jag kanske är för snäll och timid?? haha
  • anne h
    mammapuh skrev 2008-01-04 19:21:16 följande:
               Tre älskade barn
    haha
    Som jag funderade på hur du fick det till tre älskade barn.. tills jag såg fötterna där i vagnen!! ser ju ut som en dockvagn.. Kanske är det också?
Svar på tråden Nu får det vara nog!!!