• SnyggEric

Israel/Palestina

Israel och Palestina befinner sig i konflikt sedan mycket lång tid tillbaka. Palestina beskylls för terrorism mot oskyldiga israeler med sina självmordsbombare, och Israel i sin tur tvingar iväg palestinier från sin hem och hindrar bla annat födande kvinnor att komma till sjukhus genom att neka dem att gå igenom vägspärrar. 

Vad tycker du? Ska man stoppa bistånd till Palestina eller ska man bojkotta Israel?
  • Svar på tråden Israel/Palestina
  • teek taak
    bez skrev 2007-10-28 13:37:17 följande:
    Jag är satanist eller nästan då.... Spräng hela mellanöstern !
    Och hur skulle USA leva utan olja?
  • teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-28 18:59:44 följande:

Men tro er jo identitet..
    Är dock inte hemlig om man skriver på diverse trådar att man är jude, muslim eller satanist.
  • teek taak

Free spirit

Väntar på statistiken

• bez

teek taak skrev 2007-10-28 18:59:45 följande:

Och hur skulle USA leva utan olja?
    Du som är intelläktuell förstår nog att jag skämtade i min förtvivlan över dilemmat.
  • Free Spirit

teek taak

Jag sagt detta förr och säger det nu att det är endast staten israel som kan bidra med detta genom att sluta behandla ickejudar som djur, ge dem rättigheter som vilken människa som helst, sluta bomba sönder deras hus och förstöra deras olivträdsodlingar, tillåta exilpalestinierna återvända till sitt hemland och sluta ockupera fler marker för att bygga bosättningar.

Tor du virkligen Jødene gjør dette for moro skyld? Er Oliventree mer verdt en et menneksliv?
    Hva mend all bombingen som forregår? skal dei bare se på å bli bombet sønder?

• teek taak
    bez skrev 2007-10-28 19:01:48 följande:
    teek taak skrev 2007-10-28 18:59:45 följande:
    Du som är intelläktuell förstår nog att jag skämtade i min förtvivlan över dilemmat.
    Och du som är intellektuell också förstår nog att jag skämtade också
  • bez

Ska vi ha olivolja eller råolja det är frågan.

• teek taak

free spirit

Jag förstod inte ditt inlägg. Kan du be någon översätta till mig?

• Free Spirit
    Free Spirit skrev 2007-10-28 19:02:21 följande:
    teek taakJag sagt detta förr och säger det nu att det är endast staten israel som kan bidra med detta genom att sluta behandla ickejudar som djur, ge dem rättigheter som vilken människa som helst, sluta bomba sönder deras hus och förstöra deras olivträdsodlingar, tillåta exilpalestinierna återvända till sitt hemland och sluta ockupera fler marker för att bygga bosättningar.Tor du virkligen Jødene gjør dette for moro skyld? Er Oliventree mer verdt en et menneksliv?Hva mend all bombingen som forregår? skal dei bare se på å bli bombet sønder?
    Noen som er god på Norsk og kan oversette dette for teek taak?
  • teek taak

Kanske bez kan göra det ändå när han är här?

Svar på tråden Israel/Palestina