• Klara69

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Då kör vi vidare med omgång 5! Helt otroligt...

Här hänger vi som är mitt uppe i, väntar på eller lyckats med hjälp av IVF/PGD. Välkomna alla gamla och nya!

Tråd nummer 1 www.familjeliv.se/Forum-7-134/m11380802.html

Tråd nummer 2 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m14222635.html

Tråd nummer 3 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17203271.html

Tråd nummer 4 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m20389682.html

• Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
  • FångaDagen

Erka, det är bra att ni bestämt er för att stå på er och slåss för er rätt. De resonerar verkligen märkligt, då IVF är en förutsättning för PGD. Jag hoppas att ni orkar vara starka hela vägen och att det ger lön för mödan. Styrkekramar!

Tess, grattis på födelsedagen. Hoppas att det blir en fin dag. Vad skönt att du tänkte på Tille med positiva tankar på hans tvåårsdag. Det där är så olika från dag till dag. Vissa dagar minns man det svåra och jobbiga glasklart och man har den där brännande klumpen i halsen, hjärtat och själen. Men andra dagar är det de fina stunderna man minns. De stunder då de gjorde sina små framsteg och faktiskt verkade må hyfsat bra.

Nizen, hur går det för dig, vännen? Jag tänker på dig så!

Välkommen alla nya!

Kram!

• Erka
    Tess: Grattis på födelsedagen!
    ~~~ Det blir vad du gör det till ~~~
  • fia72

Hej!!!
    Nu har svaret på fvp kommit! Barnet är friskt, men kommer ärva samma balanserade translokation som min man har!!! Het otroligt!!!

• FångaDagen

Fia, det är ju halt fantastiskt! Grattis !!! Att barnet blir bärare innebär väl att den ändå blir fullt frisk, va? Åhh, är så glad för er skull. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Och kramelikram

• MallaMojs

Massa grattis Fia!!! Nu kan du börj oroa dig för såna där "normala" grejjer istället

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • fia72

Tack alla!
    Ja, det innebär att barnet blir lika normalt som barnafadern. Och normala saker att oroa sig för finns redan; jag behöver nya byxor!!!

• Erka
    fia72 skrev 2007-09-24 17:03:05 följande:
    Hej!!!Nu har svaret på fvp kommit! Barnet är friskt, men kommer ärva samma balanserade translokation som min man har!!! Het otroligt!!!
    Åååååhhhhh!!!! GRATTIS till det himla fina provresultatet!!!! Jeejjjj!!!!
    ~~~ Det blir vad du gör det till ~~~
  • Sogo

Grattis Fia! Gött.

Själv sitter jag här och har lite småtråkigt. Lite energilös!
    Så kan det var ibland....

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!