***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Aha ok. Har faktiskt inte hört de andra bidragen, så det ska bli roligt.
hejsan.. allt bra med er här inne? sj e ja en tjej som bor i kalmar med min sambo å ja e redo för att skaffa barn men sambon vill vänta =( har börjat prata om barn nästan varje dag så nån gång måste han väl förstå hur mkt ja vill skaffa barn..
Hallå på er!
Nu har våran lilla Pontus kikat ut. Igår morse 04:55 kikade han ut. Allt gick bra och vi åkte hem vid halv två tiden igår. Skönt att va hemma. Ska springa ut och hämta tvätten innan regnet kommer, känns som d hänger i luften!
annikandy:
GRATTIS till Pontus! Antar att allt gick bra eftersom du redan är igång o tvättar! Lova att du tar det lugnt och tänker lite på dig själv oxå :)
guppi86:
Hur gamla är ni?? Har själv varit i din situation väldigt länge och det är frustrarande att sambon inte delar samma längtan som en själv!
jag e 21 å han e 26 så man börjar ju tänka att de e dax att skaffa barn snart..
Ja när han är i den åldern tycker man ju att han oxå ska vara sugen snart!
Min samo har mjuknat och vi kan nu diskutera ämnet och han verkar tom. vara inrtesserad. Planerar att sluta med mina piller om två veckor hoppas att sambon går med på det denna gång, har har ångrat sig ett par gånger tidigare och vi har fått skjuta på det.
okej.. försöker få min att vi ska sluta med p-ringen för de kan ju ta 7-8 månader innan man e gravid så de e ju bäst att börja med en gång ju =) de kan ju ta tid..
Vi bor i Berga och ni?
Såg att ni är ganska nyförlovade, Grattis!!
hejja the ark!!
okej, vi bor i funkabo mitt emot skolan..