Inlägg från: annikandy |Visa alla inlägg
  • annikandy

***Kalmar-Tråden***

Hej hej!
    Är en tjej från nybro, har 1 tjej som fyllde 2 i februari och en liten bebbe som beräknas kika ut 19:de maj, får man kanske va me på en kant jallefall
    såg att d bara va för er som försöker få bebis. Alltid skoj me folk som bor i närheten juh.

Grattis Lizard19 till plusset!

¤Patric och Alicia är mitt allt¤
  • annikandy

Så snälla ni e
    Jag ska gå och slänga mej framför tv:n en sväng nu tänkte jag. Har varit ute i trädgården och grejjat hela dan och d känns mest överallt. Kan knappt röra mej. Usch och fy får hoppas d e bättre imorron.
    Natti natti på er tjejjer!

• annikandy

God kväll!
    Ja jag borde väl kanske ta d lite lungt men usch går juh inte bara att sitta och kika på allt som måste göras

Inge vidare ikväll heller kan jag väl inte påstå men man ska väl va glad så länge man orkar stå på benen. Får väl bli soffan ikväll oxå skulle jag tro. Har varit inne i kalmar idag och köpt en rutchkana till Alicia, visade sej vara en hur stort paket som helst när vi väl kom dit. Som tur e så tog jag med en kompis som fick hjälpa mej att släpa hem paketet.

Lilla gumman 85 - Antar att d e lilla Sara som e här inne och kikar. Jo som sagt så knallar d på. Håller alla tummar för er!!! Och alla andra här inne oxå såklart.

• annikandy

God morgon!
    Åhhh lycka till Sara, måste springa in och berätta hur d gick juh. Annika hoppas hoppas att du får ett plus på stickan.

Dax gör alla morgon sysslor tar juh ett tag innan man kan åka mot dagis.

Ha en bra dag allesammans!

• annikandy

Hallå på er!
    Nu har våran lilla Pontus kikat ut. Igår morse 04:55 kikade han ut. Allt gick bra och vi åkte hem vid halv två tiden igår. Skönt att va hemma. Ska springa ut och hämta tvätten innan regnet kommer, känns som d hänger i luften!

• annikandy

tack för alla grattis. här hemma rullar d på. Pontus märks knappt alls han sover äter och bajsar typ. tänkte bara säga att d finns några kort på honom i mitt galleri nu.

• annikandy

Miasunset - Tur att du e här inne och håller ställningarna. Ganska dött härinne emellanåt.

Här hemma knallar d på. Skönt att man kommit in i d hela lite nu. Pontus fyller 1 vecka idag, tiden bara springer på.

Hoppas allt e bra me er andra här inne!

• annikandy

Ja d bara springer på. För en vecka sen låg vi inne på förlossningen och väntade på barnläkaren.

Alicia har blivit en liten minimamma, hon e och stoppar in tutten i munnen på honom hela tiden. Eftersom Alicia aldrig haft nån egen tutte så e juh d den stora händelsen =) Men hon e jätte stolt. Så gulliga e dom =)

Nu e d snart din tur att börja juh Lycka till får man säga!

• annikandy

Ja jag kände likadant både me Alicia och Pontus. Särskilt me Alicia eftersom vi va ganska unga då. Va ganska orolig för hur d skulle gå nu med hur Alicia skulle ta d och hur d skulle bli med två stycker här hemma. Men d har gått bra båda gångerna. Men d e mycke tankar som börjar rulla när man väl ska börja försöka. D har tatt sej på första försöket båda gångerna så vi har inte haft så mycke tid att tänka
    Ja jag e väldigt glad över d vi har fått, men d blir nog fler skulle jag tro.

• annikandy

Va inne och kikade en sväng hos dej Miasunset jätte fina saker ni köpt måste jag säga. En sån spjälsäng sover Pontus i   jätte fina e dom. blev lite avis på dom fina kläderna, älskar nalle puh juh

• annikandy

Ja d e sant. Sånna tankar springer nog igenom alla´s huvud.

Aha får börja kika in lite mer där tror jag. Finns juh en hel del fynd att göra där. Nä d där med vagn är en himla djungel tycker jag. Vi har haft en del olika, finns juh för många fina. Vart bor du förrästen?

• annikandy

Aha gör du d. vart jobbar man då? Glasbruket eller? Ja vi har precis köpt hus så d e så skönt med en trädgård

• annikandy

Kryssning? Har inte jag heller hört talas om. Men nix blir nog inget me d, känns som ett helt projekt att ta sej till dagis och tillbaxs

• annikandy

Hej hej! Länge sen man va här inne och sprang. Har haft lite att göra, har börjat renovera badrummet nu. Kommer blir sååå fint men d tar juh ett tag minsann. Sen ska vi måla staket sätta fondvägg och byta fönster, så sambon har en del att göra på sin semester Dom e lite förkylda här hemma dom små så vi får väl se om det blir något dagis för Alicia imorron.
    Och nu har vi bestämmt datum för bröllop, den 22augusti-08. Har börjat planera lite smått även fast d e ett bra tag kvar. Kollat så budgeten har går ihop sej
    Hoppas d e bra me er alla här inne.

• annikandy

Godkväll.
    Va väldigt länge sen jag skrev här men jag e inne och tjuvläser ofta

Fullt ös här hemma, men Pontus han sover mest. Men nu har barnen varit sjuka så lite sliten e man.

Hoppas d e bra med er alla!

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***