***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Miasunset: jäpp....överfall imorgon kväll när han kommer innanför dörren, typ!!! *hehe*
Haha, ja det är så man får göra :)
God morgon tjejer!
Visst har vi ett underbart väder!! Ska ner på stan idag o äta årets första glass :) Mums.
Vad har ni för planer i helgen??
lilla Ia:
Hur gick det. Överföll du pojken när han kom hem eller lyckades han slinka förbi.. :)
jag har precis haft ÄL och väntar nu på BIM. Denna lååååånga väntan. Men hoppas att det kommer ett + på midsommarafton. Men vad folk ska undra när man inte dricker något...
Hur går det för er?
babyboom nr1:
Å vad spännande. Håller tummarna för dig :)
Här har vi om sagt inte börjat ännu. Men tror vi börjar i Juli, det vore iaf. härligt. Jag längtar nu så det är nte sant!! Satt på en uteservering igårkväll och det passerade en massa magar och nybakta bebisar i vagnar. Vill ju oxå!!
Godmorgon =)
Här är de upp å ner. Fortfarande har man ett liv i magen som växer. Men blödde förra veckan och fick åka in till akuten. Men allt var oki. Men ska på en extra undersökning i veckan som kommer för att kolla så allt är bra till 100%. Men man e bra nervös får jag säga =)
Lizard:
Förstår att det är nervöst! Har en kompis som fick sin son i förra veckan. Hon hade som dig, kontinuerliga blödnngar under hela graviditeten och fått åka in och ut från sjukhuset. 4 Veckor för tidigt föddes han, men en helt underbar och frisk pojke vart det!! Så det går nog bra ska du se :)
Hej hej! Länge sen man va här inne och sprang. Har haft lite att göra, har börjat renovera badrummet nu. Kommer blir sååå fint men d tar juh ett tag minsann. Sen ska vi måla staket sätta fondvägg och byta fönster, så sambon har en del att göra på sin semester
Dom e lite förkylda här hemma dom små så vi får väl se om det blir något dagis för Alicia imorron.
Och nu har vi bestämmt datum för bröllop, den 22augusti-08. Har börjat planera lite smått även fast d e ett bra tag kvar. Kollat så budgeten har går ihop sej
Hoppas d e bra me er alla här inne.
annikandy:
Oj oj oj, mycket på G.. hehe .Ni verkar ha fullt upp där hemma!! Kul med bröllop!! Grattis, mycket att planera nu antar jag :)
Hej allihopa! Har jobbat som en liten gnu.....
Miasunset: Japp, överfall blev det... han ville inte fly, men han sa efteråt: "Har du ägglossning, eller?"
Hmmm...vad kan ha fått honom att tro det?
Nu är det 5 dagar efter ÄL, och idag började det ömma rejält i brösten. Skumt, har aldrig varit med om det innan...jaja, ny väntan, nya symptom att noja över...