***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Hola =)
Var ett tag sen nu jag kikade in... Hmm kan inte skriva in BF än då jag inte vet riktigt. Ska först kolla VUL på kliniken i falun där vi gjort provrörsbefruktningen. Sen ska jag ringa till MVC här i ludvika.
Hmm ska åka ner till kalmar ett par dagar i sommar tänkte jag =) Det är de bästa med kalmar så är de sommaren =)
Lizard19:
Kelt ok, skriv in den när du vet :) Ja visst är Kalmar härligt på sommaren! Hur käns det med graviditeten, känner du något av den ännu?
Haha om jag gör ja du... Arg som ett bi och hulkar för de flesta dofter... :P Så nog känner jag av det... Har lite ont i magen i mellan åt men de gör ju plats där inne så =)
Japp kalmar är en underbar sommarstad... =) Blir härligt att strosa runt och käka glass inne i stan. Kanske sitta på athenas uteservering och käka mat =) *längtar*
Lizard19:
Haha, måste vara härligt att känna förändringarna i kroppen! Nu fick du mig att längta till sommaren ännu mer :)
annikandy: Grattis! Skönt att det gick bra!!!
tack för alla grattis. här hemma rullar d på. Pontus märks knappt alls
han sover äter och bajsar typ. tänkte bara säga att d finns några kort på honom i mitt galleri nu.
Annikandy: Grattis till er lilla kille! Vad söt han var...(kikade nyss på bilderna). Härligt att du är så pigg redan.
Någon som var å kikade på blackrace i kalmar =)
annikandy: Grattis.. Jättesöt liten gosse.
ush fick reda av min sambo att han kan tänka sig att vänta ett år till innan vi börjar planera bebbis verkstad.. blev jätte ledsen, vet inte redigt vad ja ska göra.. kan inte tvinga han till nått men han måste ju inse hur mkt ja längtar efter barn.. de verker verkligen i mig varje dag å natt.. de e han ja vill skaffa barn så de e väl bara att bita ihop å stå ut detta året, men en sak kan ja säga, de kommer bli svårt..