***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Va inne och kikade en sväng hos dej Miasunset jätte fina saker ni köpt måste jag säga. En sån spjälsäng sover Pontus i
jätte fina e dom. blev lite avis på dom fina kläderna, älskar nalle puh juh ![]()
annikandy:
Skönt att veta att det inte bara är jag som har de tankarna. Tror det är bra att man har de tankarna. Det betyder ju att man tänker igenom det ordentligt och inte kastar sig in i något som man senare kanske skulle ångrat.
Tack:) Har faktiskt hittat dem på Tradera jättebilligt! Då går det ju inte att låta bli! Vi har dock svårt för att bestämma oss för vilken vagn vi ska ha... men då är det ju bra att jag inte är gravid än... har ju lite tid på mig att tänka :)
Ja d e sant. Sånna tankar springer nog igenom alla´s huvud.
Aha får börja kika in lite mer där tror jag. Finns juh en hel del fynd att göra där. Nä d där med vagn är en himla djungel tycker jag. Vi har haft en del olika, finns juh för många fina. Vart bor du förrästen?
Jag bor i Berga, ni bor i Nybro har jag läst :) Åker igenom där varje dag, jag jobbar nämligen i Orrefors.
Aha gör du d. vart jobbar man då? Glasbruket eller? Ja vi har precis köpt hus så d e så skönt med en trädgård
Nä jag är tidigarelärare så jag jobbar på en förskola i Orrefors. Å, vill oxå ha hus, men ekonomin tillåter inte så länge sambon pluggar. Men nu har han bara ett år kvar så snart så :)
Är det någon av er tjejer som ska åka på FL-kryssningen??
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
Miasunset 1 vecka kvar
sweetyz börjar i maj-07
HAR BÖRJAT:
------------------------
Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
babyboom nr 1 BIM 22/5
lilla gumman 85 BIM ???
The Luckiest BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
FÅTT BARN:
------------------------
annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)
Kryssning viste jag inget om men nej d tror jag inte =)
Blir så sjösjuk ;)
Lizard:
Hehe, ja det är ju inte så roligt. Å blir det ev. en januaribebis.. mysigt. Sägs ju att de klarar sig bra i skolan.