• Miasunset

***Kalmar-Tråden***

Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.

• Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***
  • Miasunset

guppi86:
    Men han har iaf sagt när han kan tänka sig att börja, det betyder ju att han är sugen iaf. Då kan det ju tänkas att han blir redo och vill börja tidigar :) *Håller tummarna*

• guppi86

mm hoppas innerligen att de kan bli att man slänger p-ringen efter sommar.. vet ärligt inte ifall man orkar vänta i några år?!?! men de vissar sig.. får prata lite försiktigt me killen..

• Miasunset

Ändrar min nedräkning:

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 1 vecka kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???
    annikandy BF 19/5 (andra barnet)

• Miasunset

Ändrar lite till nu när Pontus har tittat ut :)

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 1 vecka kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???

FÅTT BARN:
    ------------------------
    annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)

• annikandy

Miasunset - Tur att du e här inne och håller ställningarna. Ganska dött härinne emellanåt.

Här hemma knallar d på. Skönt att man kommit in i d hela lite nu. Pontus fyller 1 vecka idag, tiden bara springer på.

Hoppas allt e bra me er andra här inne!

¤Patric och Alicia är mitt allt¤
  • Miasunset

annikandy:
    Oj redan en vecka... ja det går fort! Hur tar Alicia jobbet som storasyster, ingen avundsjuka eller så?

Här är allt bra. Solen skiner ju idag då blir man automatiskt lite piggare :)

• annikandy

Ja d bara springer på. För en vecka sen låg vi inne på förlossningen och väntade på barnläkaren.

Alicia har blivit en liten minimamma, hon e och stoppar in tutten i munnen på honom hela tiden. Eftersom Alicia aldrig haft nån egen tutte så e juh d den stora händelsen =) Men hon e jätte stolt. Så gulliga e dom =)

Nu e d snart din tur att börja juh Lycka till får man säga!

• Miasunset

annikandy:
    Ja, det är lite nervöst. Funderar på om vi tar rätt beslut och om vi verkligen är redo... samtidigt som jag längtar ihjäl mig tills man har den lilla på magen :) Men det är vär bara normalt att tänka så antar jag, det är ju ett stort steg att ta.

Jag såg bilderna på Alicia och Pontus, de var verkligen jättesöta tillsammans :) Du kan skatta dig lycklig som fick en av varje sort, vill jag me ha.

• annikandy

Ja jag kände likadant både me Alicia och Pontus. Särskilt me Alicia eftersom vi va ganska unga då. Va ganska orolig för hur d skulle gå nu med hur Alicia skulle ta d och hur d skulle bli med två stycker här hemma. Men d har gått bra båda gångerna. Men d e mycke tankar som börjar rulla när man väl ska börja försöka. D har tatt sej på första försöket båda gångerna så vi har inte haft så mycke tid att tänka
    Ja jag e väldigt glad över d vi har fått, men d blir nog fler skulle jag tro.

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***