• Miasunset

***Kalmar-Tråden***

Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.

• Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***
  • Miasunset

The luckiest:
    Lägger till dig i listan nedan. Presentationstråd, det lät intressant. Att vi länkar till en tråd där vi enbart presenterar oss själva då eller hur menar du??

• Miasunset

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 3 veckor kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia BIM Tantbesök 24/4,andra försöket BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???
    annikandy BF 19/5 (andra barnet)

• Eleora

Gör det lite enklare för när det blir mer att skriva in och tar bort onödig info om tantbesök...
    NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 3 veckor kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???
    annikandy BF 19/5 (andra barnet)

• Eleora

Miasunset: tror att the luckiest menar att vi kan skriva något om vilka vi är i en särskild del av BIM-listan. Har sett det någon annan stans här att man gjort så. Blir långt, men skoj, speciellt som detta inte är en "ren" BIM-lista...

• Lizard19

Hallo =)

Hoppas de går bra för alla.. =)

Själv njuter jag här hemma och inte :P Mår illa ganska mycket.. Har ont i magen och yr i skallen en del men fasen d är det värt må jag säga =)

• The Luckiest

Miasunset: ja en egen tråd som är länkad där uppe. Så om man int kommer ihåg vem som är vem så är det bara att kika in där istället för att sufra runt på allas presentationer :P

vad har ni gjort idag måntro?

• babyboom nr1

Nu hoppas jag att vi prickat in ägglossningen, så väntar bara på BIM...det är så segt att vänta!

Lilla Ia: När flyttar du till Nybro? Vart i Nybro ska ni bo? Var bor du nu? (många frågor, svara om du vill)

• Eleora

babyboom nr1: Kul, vi har nog också prickat in...nervigt!

Vi flyttar till Nybro första veckan i juli, har hittat en nyrenoverad trea i Kungshall. Jag bor i Norrköping nu.

• Eleora

Glömde lägga in mina egna frågor: Var i Nybro bor du? Har nog missat hur gammal du är, undrar om jag kan veta vem du är....

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***