***Kalmar-Tråden***
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.
Ja verkligen! Själv jobbar jag som förskollärare men är superintresserad av mode och skulle gärna vilja jobba i den branchen... men det är lättare att få jobb som förskollärare än nåt inom mode...
Förskollärare? Vad kul, då jobbar du säkert där jag gick som liten..
Nej det tror jag inte... kanske tillhör samma skola men avdelningen öppnade för tre år sedan. Gick du i Orrefors skola eller?
Ja. Gick på dagis och lekis bortanför bruket, i träbyggnaden på en liten kulla vid sidan av vägen "bakom" bruket mot fotbollsplanshållet. Gick 1-3 i Orrefors skola.
Kikar in här och grattar till era magar. Jag själv e kalmarbo och väntar barn nr två med BF den 10/6....
jag trodde alla va gravida här inne, men de va de inte.. Önskar er lycka till.... Sorry
Hey hey =)
Får en gammal kalmar bo oxå kika in =)
Har bott i kalmar i hela mitt liv men flyttade för 4 år sen. Mina föräldrar bor kvar och min bror.
Vi håller på med IVF =) Andra försöket. Ruvar just nu
Hej Lizard19!
Lycka till med IVF:en!!! Hoppas verkligen att det funkar för er!
Helen R:
Nä så långt har vi inte kommit ännu :) Tack för lyckoönskningen!
Lizard19:
Välkommen! Lycka till! Håller tummarna för att det lyckas denna gång!
Lilla Ia:
Aha ok. Förskolan är flyttad nu o liggen i hemtjänstens gamla byggnad (Bergsgläntan) brevid skolan.
Miasunset: Ok, då är jag med!!