• Miasunset

***Kalmar-Tråden***

Detta är tråden för oss som bor i Kalmar och planerar första bebisen. Här kan vi lära känna varandra inför eventuella framtida barnvagnsträffar under mammaledigheten.

• Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***
  • Lizard19

Haha jaså.... Ja vi får se va de säger på MVC men d märks väl =)

Winners are simply willing to do what losers won´t
  • Lizard19

Har ingen tid än.. Eftersom jag har gjort provrörsbefruktning vill de kolla upp ett vul på den kliniken först som är nästa vecka och efter det ska jag ringa till dem =)

Winners are simply willing to do what losers won´t
  • annikandy

Kryssning? Har inte jag heller hört talas om. Men nix blir nog inget me d, känns som ett helt projekt att ta sej till dagis och tillbaxs

¤Patric och Alicia är mitt allt¤
  • guppi86

hejsan alla glada i värmen.. själv så sitter man å pustar är lite varmt inne i lägenheten 28 grade..

är så att ja har ett problem å vet inte redigt vart man ska vändra sig men ja skriver här inne.. hade mens mellan 15-18 maj men igår så fick jag en liten blödning ingen å de har hållt i sig tills idag med.. e inte mkt som kommer.. kan detta vara nitblödning (vet inte hur de stavas) eller är det nått annat?? 
    tacksam för svar..
  • guppi86

nopp har p-ring men ja har inte satt in någon ny än.. har kört me kondom dom två gångerna vi har kört sen mensen..

• Miasunset

Ok, för äter man p-piller kan det ju bli så om man slarvat med dem eller varit magsjuk. Men då vet jag tyvärr inte vad det kan vara...

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***