Inlägg från: guppi86 |Visa alla inlägg
  • guppi86

***Kalmar-Tråden***

hej.. e en tjej som bor nästan mitt i kalmar.. längtar så efter barn men tyvärr vill sambon vänta så de får man snällt göra ett tag till.. försöker få han att vilja skaffa.. men än så länge så lever mina tankar ett väldigt mysigt liv i huvudet.. hoppas bara att de blir verkliga snart.. sambon har sakt att de kan bli att vi startar bebbisverkstaden i sommar =) hoppas..

ha en bra kväll.. kram

• guppi86

hejsan.. allt bra med er här inne? sj e ja en tjej som bor i kalmar med min sambo å ja e redo för att skaffa barn men sambon vill vänta =( har börjat prata om barn nästan varje dag så nån gång måste han väl förstå hur mkt ja vill skaffa barn..

• guppi86

jag e 21 å han e 26 så man börjar ju tänka att de e dax att skaffa barn snart.. 

e så tråkigt när han bara säger att han vill skaffa barn "sen, om ett tag" 
    men de börjar se ut som att han börjar fatta att ja vill skaffa barn nu..
    hur går de för dig/er då?
  • guppi86

okej.. försöker få min att vi ska sluta med p-ringen för de kan ju ta 7-8 månader innan man e gravid så de e ju bäst att börja med en gång ju =) de kan ju ta tid..

vart bor ni för någonstans i kalmar?  
  • guppi86

okej, vi bor i funkabo mitt emot skolan.. 

mm var inte så länge sen =) blev jätte glad när han ville förlova sig..
    håller med hejja the ark!!!!!!!
  • guppi86

ush fick reda av min sambo att han kan tänka sig att vänta ett år till innan vi börjar planera bebbis verkstad.. blev jätte ledsen, vet inte redigt vad ja ska göra.. kan inte tvinga han till nått men han måste ju inse hur mkt ja längtar efter barn.. de verker verkligen i mig varje dag å natt.. de e han ja vill skaffa barn så de e väl bara att bita ihop å stå ut detta året, men en sak kan ja säga, de kommer bli svårt..

• guppi86

mm hoppas innerligen att de kan bli att man slänger p-ringen efter sommar.. vet ärligt inte ifall man orkar vänta i några år?!?! men de vissar sig.. får prata lite försiktigt me killen..

• guppi86

hejsan alla glada i värmen.. själv så sitter man å pustar är lite varmt inne i lägenheten 28 grade..

är så att ja har ett problem å vet inte redigt vart man ska vändra sig men ja skriver här inne.. hade mens mellan 15-18 maj men igår så fick jag en liten blödning ingen å de har hållt i sig tills idag med.. e inte mkt som kommer.. kan detta vara nitblödning (vet inte hur de stavas) eller är det nått annat?? 
    tacksam för svar..
  • guppi86

nopp har p-ring men ja har inte satt in någon ny än.. har kört me kondom dom två gångerna vi har kört sen mensen..

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***