Värmland/karlstad med omnejd del 5
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Och jag vill tilläga en liten rad till Kråksparks inlägg att ni är helt underbara som stöttar och peppar och finns till hands, jag älskar denna tråd
Nån som vet hur det gått för Freida?
Kul Seafree, håller tummarna för att detta ska vara erat lyckoförsök..
Luthien: hur går det för dig???
Babar: Hur gick det med din ägg, blev det bar?? Hur många befruktades?
Freida: Hur har det gått gumman??
Babar: jag menar självklart: Hur gick det med dina ägg? Gick det bra? Blev det långtids odling?
Det är lång väntan till på lördag då jag får göra testet. Men jag är lite inställd på att det inte blir något, sån tur kan man inte ha att det går på första försöket. Det blir så för vissa, men jag kan liksom inte tro på att det är så lätt. Vet inte, det är bara en känsla jag har. Vi får väl se vad som händer.
Idag har vi äntligen fått tiden för ivf-start, vi fick ett återbud! Istället för slutet på mars ska vi dit redan 12mars! Kanske inte så stor skillnad, men attans vad glad jag blev! Eftersom jag redan är nedreglerad verkar det som att processen kanske inte behöver bli så lång. Någon annan av er som varit i "klimakteriet" innan ivf start?
Luthien; synd att du känner så, jag håller tummarna hårt! Visst, det kanske inte är så lätt på första försöket, men det verkar ju lovande för dig!!
Vi testade neg i lördags...
Jag tror det är lätt att tänka negativt, och ärligt talat är det väl inte så konstigt om man gör det heller. Tror nog de flesta av oss är vana att få bakslag om och om igen på barnfronten, och det gör en väl lite misstänksam mot att lyckan kan vänta vid bim. Håller i alla fall tummarna för er Luthien.
Jättetråkigt att höra om neg test, Freida. Har mensen startat också nu? *kramar om*
Tjejer, håll tummarna för mig imorgon. Ska in och kolla hur många av mina äggblåsor som växt. Jag vill verkligen inte få sexförbud! Väntan är hemsk nog utan att man måste bli överstimulerad till på köpet...
Hade blödning ett par dar innan testdag. När ska man sluta med vaggisar om man testat plus?
Freida: Usch vad trist att du testade neg . Har ni embryon i frysen?
Det varierar när man ska sluta med vagitorier. Jag fortsatte till v.9 efter jag testat pos, eftersom jag hade ett tidigt missfall förra gången. Men som sagt, jag tror det varierar.