• seafree

Värmland/karlstad med omnejd del 5

Hej

Jag kör igång tråd nr 5....

Kram Seafree

Man tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
  • Svar på tråden Värmland/karlstad med omnejd del 5
  • Bebisnoja

Nu har jag också hittat hit...

Väntar på behandling:
    Bebisnoja 25 år

Sprayare:

Sprutare:

Ruvare:
    Freida 25 år 2:a IVF/ICSI spraystart: 25/12 sprutstart: 17/1 ÄP: 31/1 ET: 5/2
    Cyndee, 39 år, 1:a IVF/ICSI, testdag 10/2

Gravida:

Väntar på FET:

• seafree

Hej 
    Hmmm, jag vet inte om en lista funkar här för endel är ju inte på G med IVF utan kanske snart ska börja med Pergo eller någon annan typ av behandling, eller bara är i början av utredningen....
    Jag vill att denna tråden ska vara öppen för alla oavsett var i processen de är....

Vad tycker ni andra?

• seafree

Lilja71: Hur har det gått??? Har du testat?

• Henriks wife

Hej tjejer, tassar in och meddelar att jag nu fått hjälp via en läkare i Örebro och har fått min första tid den 22/2 på fertilitetskliniken.
    Min läkare i Kga hade så fel....om jag inte har ÄL så kan jag inte få barn vilket betyder att jag bör komma in till Örebro.

• Aurora Adine

Men usch, HW, det var verkligen tur att du ringde direkt till Örebro! Jag vet ju att man ska vänta i ett år innan man får utredning eller hormoner, men att läkare säger man ska gå på pergo i ett år innan man ens får träffa en RIKTIG fertilitetsläkare är ju rena vansinnet. Skönt i alla fall att du nu äntligen fått en tid, så ni har en ärlig chans att få all hjälp ni behöver!!

• seafree

Henriks wife: Vad skönt att ni äntligen får komma igång

• Freida

seafree, kan vi inte skriva in massa rubriker i listan, jag är så förvirrad att jag blandar ihop alla annars... kul att kunna kika i listan.. men det kanske är dumt.

• seafree

Freida: dumt är det inte alls, jag vill bara inte att någon skall känna sig utanför!

• Luthien

Hej tjejer, nu är jag också ruvare och det blev två st till frysen också.
    Magen är rätt så svullen just nu. Jag misstänker att de på jobbet tror att jag redan är jättegravid och kommer att berätta den glada nyheten vilken dag som helst. Det blev istället en tjej med ingen mage alls som berättade vid fikat igår att hon väntar barn till sommaren. Så kan det gå.
    Jag vågar inte hoppas på mycket, statistiskt sätt är det större chans att det inte blir något, men det här är det närmaste vi har kommit graviditet så lite speciellt känns det så klart.

Svar på tråden Värmland/karlstad med omnejd del 5