Värmland/karlstad med omnejd del 5
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Seafree: Oki då är jag med, då kommer jag ev bli sprutare sen efter mitt besök
Hej!
Jag undrar om det finns några "kriterier" för att vara med här och isf om jag skulle passa in?
Jag har varit med i andra värmlandstrådar, men känner mej inte riktigt hemma där då de flesta nyligen börjat försöka medans jag mest tjatar om pergotime. Känns lite som om jag står och stampar mitt i mellan just nu.
Jag och min sambo har försökt i 13 månader. Jag fick pergo i november eftersom min äl inte riktigt fungerar som den ska och är nu på min 4:e enkel kur.
Kram
Ja men Ofir, då står du på samma ruta som mig. Jag är inne på min tredje pergokur, denna gången dubbel, och har väl egentligen inte så mycket gemensamt med IVF och annat.
Det som gör oss till ett gäng här är, så vitt jag förstår, att vi 1) är Värmlandstöser och 2) har svårt att få barn. Sen vart vi befinner oss på vägen är en helt annan sak. Vi är här för att stötta varandra och få prata av oss och ställa "dumma" frågor. Så ser jag det i alla fall.
Aurora Adine - Ok, vad bra Då kanske man kan få va med här då. Om ingen annan har något emot det?
Jag var faktiskt inne och kikade på din sida förut eftersom jag såg att du stog på pergotime. Beklagar dit ma föresten.
Skönt att hitta människor som man har något gemensamt med (mer eller mindre). Men självklart tråkigt att man ska träffas under sånna här omständigheter.
Hej på er... Ville bara säga att jag mår bra Har börjat en distans utbildning idag och det känns fantastiskt att from nu ha något "riktigt" att göra. Man kan läsa i sin egen takt, så jag håller på att fixa min arbetsplats just nu.
5 dagar kvar av ganska mysigt ruvande den här gången. Jag vill väldigt mycket att det är en liten som vill leva där inne i mig den här gången... Längtar så...
Fick ett sms igår från en barndomskompis som jag pratade med sist för 1 år sedan. "Nu har jag en 7 månaders son som heter..." Vilken klump i hjärtat man får då, man vill att det ska vara så självklart som för alla andra.
STOR kram till er alla
Välkommen Ofir1
Freida: Vad skönt att ruvandet känns bra, håller tummarna för er!
Jag åker troligtvis till Örebro på torsdag för ÄP och så gör vi ET på lördag. Jag har haft mycket ondare i magen denna gång men ändå så har jag färre äggblåsor, vilket är ganska skumt.
Jag fick en lägre dos med Gonal F från början denna gången så vi har fått tokhöja på slutet (från 112,5IE till 187,5IE), men jag hoppas på att det blir kvalité istället för kvantitet denna gång.