• seafree

Värmland/karlstad med omnejd del 5

Hej

Jag kör igång tråd nr 5....

Kram Seafree

Man tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
  • Svar på tråden Värmland/karlstad med omnejd del 5
  • Henriks wife

Halloj tjejer, har inte varit inne på ett tag och inte ni heller vad det verkar som

Hoppas alla har det bra. Aurora hur har det gått??????

Och ni andra hur går det för er??????

I går fick vi hälsodeklarationen som vi fyllde i med en gång och i dag skickade gubben den tillbaka till Örebro

• Aurora Adine

Jo då HW det har gått bra. Kanske lite FÖR bra... Var inne på vul igår och såg TRE äggblåsor. Nu var de lite för små för att säga nåt om (6, 8 och 9 mm) så vi ska tillbaka nästa vecka för ny kontroll. Men jag ställer in mig på sexförbud den här cykeln och enkeldos nästa månad. Då slipper jag bli besviken när det väl händer.

• seafree

Hej Tjejer

I torsdags (15/2) åkte vi till Örebro för ÄP- det var hemskt smärtsamt denna gången (inte alls som förra), vi fick 9ägg *nöjda*
    Igår så var vi tillbaka för ET vi fick tillbaka ett perfekt embryo (som läkaren sa ), inga till frysen! Av de 9 befruktades 4 och endast detta perfekta embryo delade sig
    Så nu är det bara att hålla tummarna!
    Kram Marlena

Man tar sig dit man vill med de rätta hjälpmedelen!
  • Henriks wife
    Aurora: Jag hoppas att det blir bra i slutändan ändå
  • Aurora Adine

Ja, det hoppas jag också, HW. Om inte annat så är det ju faktiskt inte fel att kroppen svarar på behandlingen. Vore egentligen värre om inget hände alls.

Det låter inte kul att det gjorde ont, Seafree, men oj så roligt med ett perfekt embryo Håller tummar och tår för er nu!

• Luthien

Grattis till ditt guldägg Seafree

• Ofir1

seafree - Grattis till det perfekta embryot

• Henriks wife
    Seafree: Håller oxå tummarna för dig
  • Kråkspark

Så roligt att gå in och läsa när det doftar optimism och framgång! Jag håller verkligen tummarna!!! Kram på er som kämpar så!

Svar på tråden Värmland/karlstad med omnejd del 5