Värmland/karlstad med omnejd del 5
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Hej
Jag kör igång tråd nr 5....
Kram Seafree
Freida - ok, Tack
Lycka till ni med. Om jag inte förstått tidigare inlägg fel så ruvar (heter det så?) du väl nu?
Jag hoppas verkligen att det lyckas.
Godnatt!
Jepp... stämmer bra Har 3-4 dagar kvar nu... hoppas hoppas hoppas hoppas
Godnatt (kunde inte hålla mig... att kolla efter svar
Freida - Oj, då är det inte långt kvar. Jag ska verkligen hålla tummarna stenhårt för er.
Godnatt (igen)
Trevlig alla hjärtansdag tjejer
Ja, trevlig alla hjärtans dag! Idag ska vi mysa och äta gott -utan en tanke på barnproblematik! Idag har jag paus har jag bestämt!
Freida; vi ska starta ivf-behandlingen i slutet av mars. Jag har sådana bäckenproblem, förmodligen/med all säkerhet pga av min endo. Jag är litet annorlunda och konstigt fall. Äter provera för att slippa cykeln (mens = bäcken som inte vill sitta rakt...)och nu vill de hjälpa mig blir gravid utan att starta smärtcykeln som jag får av vanlig menscykel, jag skulle förmodligen få så ont av att ha menscykeln att när och om jag väl blivit gravid förmodligen skulle vara så dålig i bäckenet att jag inte skulle orka med den lilla kråksparken i magen! Märkligt, men så här tror de och jag går på deras linje nu. Efter 5 år är smärtan uthärdlig och ibland borta så det är ett stort steg för mig!
Oj, vart visst en hel harang, men så ser det iaf fall ut! Håller fortfarande tummarna, nu är det bara ynka 24 timmar kvar!!!
Sorry Fredia, hade visst blandat ihop er!?! Du hade ju mer än 24 timmar kvar...
Vem av er var det som skulle testa sig imorrn?!? Gud så spännande... Iaf, lycka till ni som är igång med vad det än månde vara!!
Jag har haft flytningar... ljustrosa i morse, å bruna nu.,,, känner mig lite orolig.
Ha en bra alla hjärtans dag.. skriver mer i kväll
Det är ganska vanligt med färgade flytningar och till och med små blödningar i början av en graviditet, så det betyder inte att det är kört, Freida. Håller tummarna för er!!
Ska in på vul imorgon för att kolla upp om dubbelkuren pergotime hjälp nåt och jag har äggblåsor på gång. Hoppas så att det är en fin som är på väg att släppa snart. Fast jag misstänker att det inte är en bra cykel, då mina blödningar var konstiga och jag ev började med pergotime innan jag borde ha gjort det. *sucka*
Hoppas jag är en av dem då,,, har inga gravsymtom annars... man vet juh inte vad man ska tro på!