• tomcar1

Tråden om Cystisk Fibros !

Tingeling13 och sussieb...har skickat meddelande till er med mailadressen. Kul att ni vill dela med er. Jättebra ! Har ju egna bilder, men kan vara kul att ha på andra också. Fick ett mail från en tjej som efterlyste andras historia på hemsidan. Någon som känner sig manad och vill berätta lite kortfattat (jag vet, det går knappt ! ) ? Hör av er till mig i så fall, så kan jag lägga ut även detta på sidan.
    Mvh tomcar1

• tomcar1

anna01...vad glad jag blir för Mios skull. Härligt ! Jag hoppas att de ändå kan hitta vad som eventuellt är fel.
    Hälsningar från tomcar1

• tomcar1

ANNA01...vet faktiskt inte. Men jag tror inte det.
    Någon annan som vet ?
    Mvh tomcar1

• tomcar1

Hej !
    De som har berättelser att dela med sig, bör vara blandat tycker jag. Vill ju ändå visa att cf faktiskt är en jobbig sjukdom, men att man kan vara glad och leva ett bra liv ändå. Tack tingeling 13 för din berättelse. Lagom lång för en "nätläsare". Det var någon som efterlyste länken. Den finns både på min presentation under länkar och här: www.freewebs.com/cystiskfibros
    Kram från tomcar1

• tomcar1

Hej anna01...!
    Jag tycker inte heller att du ska ge dig, men jag vet hur det känns, när läkarna nästan tycker att man är tjatig. Man känner sig ju själv bäst och i detta faller känner ju du Mio bättre, än någon annan, så ge inte upp !
    Mvh tomcar1

• tomcar1

3 e på g...välkommen hit !
    Är en vuxen med cf, som har startat tråden. Hoppas att ni får ett resultat liksom jag hoppas att ni andra som har gjort svettest får ett resultat som inte visar på cf.
    Mvh tomcar1

• tomcar1

Sussieb...vad skönt ! Grattis och jag hoppas att de hittar orsaken till Sebbes ohälsa. Vill du att jag ska ta bort svettest- bilderna från hemsidan ?
    Mvh tomcar1

• tomcar1

mikkis25....du får inte tänka så som du gör ! Jag vet att det är lätt att säga, men man får heller inte stirra sig blind på siffror. Om du känner dig orolig och så, så ställer jag gärna upp och träffar er och pratar om CF. Visst jag har väl inte haft så bra odds i livet vad gäller min CF, men jag finns här, lever , jobbar, är gift och så vidare...Min syster med cf finns här på FL också. Gå gärna in och kolla hennes presentation: cystsk fibros ( obs ! Det ska inte vara något i, i aliaset)
    Försök att inte se så svart...Många stärkande kramar och tankar från tomcar1

• tomcar1

Hej !
    Jag får alltid influensavaccin, eftersom jag och ni andra tillhör riskgrupperna. De kontakar alltid mig från lungmedicin alt. njurmedicin, när de får in vaccin. Trodde det var självklart överallt ?
    Hälsningar tomcar1

• tomcar1

Hej igen !
    Eftersom jag så sällan inhalerar (en gång/år...typ), så undrar jag om aiolos är den inhalationsapparat som gäller ännu ? Eller finns det en annan bättre på marknaden nu ? Aiolos var ju nästan ett måste för en CF:are förut, då den ansågs så mycket bättre än en t.ex pari. Vilka inhalationsapparater har ni ?
    Mvh tomcar1

Svar på tråden Tråden om Cystisk Fibros !