Tråden om Cystisk Fibros !
mikkis25...kan du inte ringa till cf-mottagningen i Huddinge och stämma av med dem ? Jag hoppas verkligen att ni får komma dit snart och få besked en gång för alla.
Mvh tomcar1
mikkis25...kan du inte ringa till cf-mottagningen i Huddinge och stämma av med dem ? Jag hoppas verkligen att ni får komma dit snart och få besked en gång för alla.
Mvh tomcar1
Hej alla !
Har uppdaterat min sida om cf lite, men jag behöver fler "frivilliga" som kan tänkas dela med sig av bilder från den dagliga "cf-vården". Är det någon som har bilder ang. cf och vill dela med sig, så kontakta mig, så ska jag försöka lägga ut bilden på sidan www.freewebs.com/cystiskfibros
Kram till er alla.
Mvh tomcar1
sussieb...det vore kanonbra om du kunde fixa det och vill dela med dig, men förstår om det inte går.
Mvh tomcar1
Till alla !
Flera av er har frågat vilka typer av bilder jag skulle vilja ha på hemsidan om cf. Jag skulle vilja ha bilder som visar t.ex gymnastik (vet själv inte hur småbarnsgymnastik görs vid cf), intag av mediciner, ev. droppbehandling, vardagssituationer vid CF. Tack för alla inlägg i gästboken. Jag skriver så knapparna på tangentbordet glöder när jag får tid.
Kram från tomcar1
Oj, fyra stycken. Det är fyra för mycket ! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir negativt på svettestet för era barn.
Kramar från tomcar1
rullgardinsflikkan...vet inte hur lång tid det tar, men man sätter små plattor på huden som stimulerar huden till att svettas. Svettet hamnar på dessa plattor och man mäter salthalten i svettet.
Mvh tomcar1
Nej, det gör inte ont. Kan pirra lite i huden, men det gör absolut inte ont.
Mvh tomcar1
Hej !
Jag håller mina tummar imorgon allt vad jag kan och hoppas..hoppas att det är inte visar CF. Jag kommer att tänka på er imorgon, det kan ni räkna med. Är det någon sedan som har en bild, så får ni gärna skicka den om ni vill till mig, så ska jag försöka lägga ut den på sidan.
Många kramar från tomcar1
verrron...jag vet att jag har haft olika värden, men jag tror inte att det har skiljt sig så mycket åt. Kommer inte riktigt ihåg. Annars är allt bara bra här. Själv då ? Jag hoppas att ni alla mår bra.
Kramar från tomcar1
rullgardinsflikkan...vad skönt !
Ni andra synd att ni inte tog kort, kunde ha varit kul om man hade fått ett att visa utåt ! Skönt ändå att höra att det gått bra för er idag, sedanm hoppas jag att det blir svar snart och att det inte är CF,
Mvh tomcar1