• Janssonkatten

Nyårslöfte mindre storlek

Vi som i nyårslöfte ger oss själv mindre storlek på kroppen, här kan vi peppa, sporra och hurra varandra! jag startar..

Janssonkatten, startvikt 60 kg 10 kg kvar till målet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-29 21:21:55:
    Här kommer länken till uträknande av BMI, allt för att vi ska se hur vi ligger till hälsomässigt!

www.markazits.com/diet/bmi.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-30 11:42:35:
    Om ni inte redan upptäckt det har Go green färdigkokta bönor i tetraförpackning! Där finns alla sorters bönor och salsor. (ni kanske har sett reknalem på tv)
    Jag rekommenderar!

• Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek
  • skrattigtjej

hej allihopa

jag ska försöka att gå ut en runda nu med sambon och hunden tror jag

• Janssonkatten

hur blev det med promenaden skrattigtjej?

Idag är det kanonväder!! ska defenitivt ut och ha roligt med hunden!

• skrattigtjej

jansonskatten

TUSAN MED JAG VISTE DE VA NTÅ
    neee killen min svek mej och drog till brodern sin i andra kvarteret nu
    buhu ska nog dra ut emd vovven imon, måste övevinnma rädslan om shäfern som attackerade oss för ett tag sedan..
    och sedan då han där äckel gubben och grabben som tycktes förfölja mej...

Ja ska banne mej dra ut mej i kragen sen imon

hihi hur gå de själv?

• Janssonkatten

ja jag har nog mer eller mindre fuskat hela helgen =P men idag är det måndag. nya tag!

• skrattigtjej

jansonskatten

haha ja precis näven i bordet

• Nibu

Halloj!

TÄnkte bara tala om för alla att jag gör ett försök med gi igen körde igång i går!

HUr går det för alla?

• Janssonkatten

har vart på resande fot och bara ätit godis!! massor med godis, pizza och hamburgare!

• Nibu

Haha fan vad gott..

Jag har gått upp av GI-metoden kan det stämma? känner mig proppmätt o svullen hela tiden...Jobbigt!

• Janssonkatten

det kan säkert stämma. vissa verkar göra det

• Nibu

Hmm första gången jag körde det så gick jag ner...jaja ger det lite mer tid kanske vänder snart!

• skrattigtjej
    Jag hade gått ner 1-2kg i helgen..
    weee min svullna mage e försvunnen nästan helt platt..
    har fått motivationen att röra mej mer igen..
    fanken o shäfer hunden komme igen.., grr morr jag ska igen igen isf..
    jag ska sluta vara rädd och ägna mej med vovven 1h promenad varje dag..
    ja ha bärt mkt under helgen så ja e stel i bennen asg hahaha pust och stön va jobbigt bennen har fått jobbat..
    och mamma var nere med mej här hos mej och sambon igår..
    hihi mysitgt.... och vi var nere med bilen tog 1h och 15min hit och sedan hem till mamma i halmstad 1h och 15min.. och lämnade alla mina saker..
    och mamma fick se våran spanska ex gatuhund från spanien anton som vatt hos oss i 9månader snart hihi han är ca 1år och 9månade nu tiden går fort.. och katterna är 2år i sommar.. wheeeeeee liksom..
    Emmy
  • chockoladpudding

ett gott råd e att inte äta vit bröd och dricka läsk..gick ner 15 kg på 1 år bara på att sluta med de..käkade allt annat annars...fast givetvis i mindre portioner..

• skrattigtjej

choklad...

Ja jag försöker
    hihi super duper svårt e det

Emmy
  • Janssonkatten

ja det finns så många hälsobovar i samhället =) vitt bröd, eller alla mjölprodukter egentligen. den har vi allt med socker; läsk, godis, saft, juicer, allt! och kombinationen av socker, fett och kolhydrater som är värst; bakverk med mycket slisk!

• skrattigtjej

jansonskatten

ush ja =)
    du bruden ja vet inte men ja går inte efter mammas våg..
    den visar för mkt  kilon
    syns att ja gått ner mera..
    så ja chansar på den digitala som min kompis lät mej väga mej på nu i mars..
    då vägde jag 67.2kg och har då gått ner ca 2kg till ca 65kg...
    och isf har jag bara 10kg kvar,..
    Kan du kolla mitt galleri i mina bilder under  vikt och uppgångs kategorin..
    om du ser skilnad på magen på då och nu..
    har försökt att sätta in bilder där..
    m

men ja sätter DEJ SOM VÄN SÅ DU KAN SE DEM.. FÖR JA TYCKER DE VISA MIN MAGE JAG INTE VILL VISA FÖR HELA VÄRLDEN... BARA DEM JA LITA PÅ..

ALLA NI ANDRA SOM VILL SE BE MEJ SÅ KAN JA SÄTTA IN ER PÅ MINA VÄNNER LISTA..

Emmy
Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek