• Janssonkatten

Nyårslöfte mindre storlek

Vi som i nyårslöfte ger oss själv mindre storlek på kroppen, här kan vi peppa, sporra och hurra varandra! jag startar..

Janssonkatten, startvikt 60 kg 10 kg kvar till målet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-29 21:21:55:
    Här kommer länken till uträknande av BMI, allt för att vi ska se hur vi ligger till hälsomässigt!

www.markazits.com/diet/bmi.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-30 11:42:35:
    Om ni inte redan upptäckt det har Go green färdigkokta bönor i tetraförpackning! Där finns alla sorters bönor och salsor. (ni kanske har sett reknalem på tv)
    Jag rekommenderar!

• Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek
  • Janssonkatten

nope.. har fuskat gärnet!!

• LiMo

Janssonkatten...

Hmmm skönt att höra att man inte är ensam om att karaktären sviktar ibland ... eller du kanske "tillät" sämre kost under några dagar. Jag är så jäkla nära att hoppa på cambridge eller något nu för jag lyckas verkligen inte......

Ha en bra dag!

• Janssonkatten

jag vågar inte ställa mig på vågen. äter godis i massor. mår skit över allt just nu.. jag kommer igen snart!

• LiMo

Janssonkatten....

Något särskillt eller "dålig period"? Jag hade en katastrofvecka förra veckan. Onsdag-söndag slank det ner onödigheter dagligen och allra mest på lördag. I måndags tog jag nya tag men redan idag känns det som att jag kommer att explodera om jag inte får sötsaker, suck....... fattar inte att det skall vara så svårt?! Tänk om det vore så enkelt som det är "de enkla dagarna" då man tänker att det är ju bara att låta bli att äta det där onyttiga..... Faan vad svårt allting måste vara då........ Ännu svårare tycker jag att det är när man är lite som vi 2 faktikst är... vi har ju ingen övervikt utan bara "snyggkilo" (som jag brukar kalla dem) kvar.

Personligen mår jag skit över att vad jag än gör verkar det inte ha någon jävla effekt..... väger fortfarande drygt 61 kg fast det kanske inte är så konstigt med tanke på förra veckan?? Ikväll skall jag på tjejkväll med vin och ost hur kul är det på en skala att tacka nej till ALLTING, bläääääääää..... Pest är det också att man går hemma hela dagarna och inte har så mycket annat att tänka på än MAAAAAT när ungarna skriker och regnet vräker ner.

Jösses vad mycket skit du fick lyssna på nu .....

Nu har jag i alla fall läst en bok av Paulún och skall försöka hitta lite inspiration där.

Vi hörs snart igen!!!!!! Hoppas att allting ordnar sig!!

• skrattigtjej

Jag mår med skit jansonskatten

fast just nu får ja knappt i mej nåt

hostar och nyser, och snyter mej nästan hela tiden känns det som

känns som ja ska dööööö elle nåt

ush idag så kom kabel killarna från fastigheten med.. SHIT HADE JA TOTALT GLÖMMT BORT

HADE INTE DAMSUGIT ELLE NÅT, LÅG SKIT ÖVERALT OCH PAPPER ÖVERALT... ASSÅ BUTT PAPPER...

och all shit och hunden bara morrADE OCH SKÄLLDE

ja fick värsta paniken när de plingade på dörren,... får ju inte öppna efter allt som hänt

och nu sitter ja med västa host attacken ush mina ögon

och sedan hon katten satt gömd med stängd dörr intil köket, e fortf rädd, HON ÄR EXTREMT SHYG VILKET JA INTE FATTA,.,

Hennes "bröder" han katten och han hunden e skit sociala :-/

krama om er

• LiMo

Skrattigtjej..

Skickar några tröstkramar och hoppas att du snart mår bättre!!!

• LiMo

Ursäkta föresten om jag läste något som inte var till mig

• skrattigtjej

osynlig

tack så mkt det är lungt..
    Man skriver öppet på forum

• Vildblomman

Janssonkatten, startvikt 60 (56), 6 kg kvar, GI, BMI 22,7
    Miafialoppenkorv, startvikt 64, 10 kg kvar, motion och träning
    AlmostPerfect, startvikt 86 (77), 4 kg kvar, viktväktarna
    Joci, startvikt 65, 10 kg kvar, kost och motion
    Skrattigtjej, startvikt 75, (65), 10-15 kg kvar, kost och motion
    Mirimaxx, startvikt 71, 6 kilo kvar, kost och motion + lite träning
    Wilda04 startvikt 88,(85,4) 15 kg kvar, träning, viktväktarna/kost, BMI 31,1
    Nibu startvikt 89 (63,5) målvikt 55 kg Träning, BMI 23,7
    Osynlig, startvikt 63,7 (61,7) målvikt (58)Bmi 22,1, kost och motion
    Fjällräven, startvikt 72,5kg, målvikt 60kg, BMI 26,7, Cambridge
    pasu77, startvikt 98 (76) , målvikt 60 kg, BMI 29,3, Viktväktarna + motion.
    Skrållis83, startvikt 56 målvikt 51-50, BMI ?, Ändra kosten börja röra på mig mera

• Janssonkatten

jag fuskar för att jag är inne i en stressig period. Jag är egentligen inte mer ledsen än vanligt, bara omotiverad och har kortslutning i magen..

Har börjat på nytt idag med bovetegröt och avokado till frukost! nu blir det ändring igen, tror att den nya doktorns "du har bra vikt" fick mig att bli ohälsosam =P

Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek