• Janssonkatten

Nyårslöfte mindre storlek

Vi som i nyårslöfte ger oss själv mindre storlek på kroppen, här kan vi peppa, sporra och hurra varandra! jag startar..

Janssonkatten, startvikt 60 kg 10 kg kvar till målet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-29 21:21:55:
    Här kommer länken till uträknande av BMI, allt för att vi ska se hur vi ligger till hälsomässigt!

www.markazits.com/diet/bmi.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-30 11:42:35:
    Om ni inte redan upptäckt det har Go green färdigkokta bönor i tetraförpackning! Där finns alla sorters bönor och salsor. (ni kanske har sett reknalem på tv)
    Jag rekommenderar!

• Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek
  • Janssonkatten

Ställde mig på vågen idag. 56 kilo! Ge mig en vecka så är det 55! =)

• AlmostPerfect

Duktigt katten! =) Det känns så roligt när vågen visar mindre för varje vecka. Sammanlagt har jag gått ner 11 kg. Jag tycker inte att jag minskat så mycket, men 11 kg är det. Iofs är jag en liten skit på 156cm, så jag väger för mycket även nu. Men jag SKA ner till idealvikten, om det så ska ta ett år! Fast förhoppningsvis så blir jag ju gravid och får avbryta min kilojakt!

skrattigtjej: Passa på att gå när det är ljust om du kan. Är inte så "farligt" då...

• skrattigtjej

almost

nee de ha du rätt i

men ush hihi får vänta tills imon,... så ja kicka igång det genom gå med sambon ist

• Janssonkatten

jag har varit ute och promenerat nu på eftermiddagen. 1 hel timme. Jisses vad jag är svettig! Men det kändes bra

• AlmostPerfect

Det är skönt att vara ute! Har tagit långprommis med vovven under dagwen och varit o dansat ikväll, så nu har det jäklar i mig bränts kalorier!

• AlmostPerfect

Ja, men sen har jag ju kostat på mig lite gott också, så det jämnar nog ut sig skulle jag tro.

Ingen som gjort nåt spännande eller tokigt ikväll annars?

• Janssonkatten

nix jag gjorde inget spännande. jobbade och slet =P
    Idag blir det nog ingen längre promenad, vädret är inte direkt kanon! =( nästan reng i luften!

jag är fruktansvärt sugen på nått gott, vet inte vad dock..

• AlmostPerfect

Här är det kanonväder idag! Ska hämta systerdottern på dagis idag, så jag ska nog locka med henne ut i skogen. (hur lät det...?!)

Något gott... Kan tipsa om nåt gott o nyttigt. Iaf enligt VV.

Fruktsallad med Havregott! 2 port
    Skär frukter av önskad sort i tärningar el skivor.
    1 dl Havregryn, 1 tsk socker, 1 tsk flytande margarin o valfri mängd kanel "rostas" på svag värme i en teflonpanna. Häll över frukten. Servera!

De e supergott! Å vill man lyxa lite så kan man ta en klick glass till, en fettsnål variant då förstås!

• Janssonkatten

mmmm det lät supersmarrigt! =)

Svar på tråden Nyårslöfte mindre storlek