men herregud jag bara gapar över att läsa i min tråd. jag ställde en enkel fråga och den handlade inte om huruvida jag gör rätt eller fel, och hur i helv*te kan ni ens spekulera i det??? vad har ni för susning om vad som sker i mitt, min sons och min sambos liv?
Har jag ens nämnt att jag tänker dra utan att ordna upp saker o ting som paooer o annat skit frst+ hur kan ni tro att ni har den blekaste aning om hur jag agerar jäntemot min karl? herregud läs en skvalertidning om ni har tråkigt, men spekulera inte med mig om hur mitt liv ser ut och om jag gör rätt eller fel då ni inte har den blekaste susningen om vad som ligger bakom!
jäkla snorunngar, så tänker jag då jag läser i tråden. väx upp!
Lite info eftersom ni är så sjukt intresserade av att gotta er i andras liv:
vår son har precis fyllt ett och redan flyttat 2 gånger i 2 olika städer. han har nog inte så stora traumatiska besvär av att flytt igen.
min sambo klarar inte av att ta hand om varken sig själv eller vår son på egen hand. han är på tok för ansvarslös även om han är en kärleksfull far.
min sons far har en dålig ekonomisk situation och skulle få det såvrt attt både försörja sig själv och sonen samtidigt då han är egenföretagare som måste jobba häckenav sig dygnet runt för knappt några penar alls.
jag har erbjudits jobb i aust med en högre månadslön än fredrik reinfeldt och kommer därför att kunna betala resor fram o tillbaka till sverige när hest det skulle passa! jag skulle ALDRIG ta ifrån min son hans far. ALDRIG! hade det känts aktuellt för barnets far att flyutta med hade jag bett honom men nu gör det inte det. PUNKT!
anonym du som bor i australien, vad e så pissigt med det enligt dig?