• Anonym (eh)

lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?

jag har funderat mkt framo tillbaka nu och jag funderar på att lämna ett kärlekslöst förhllande. men så till det praktiska, jag vill lfytta till australien, men vi har barn, hur gör vi med den saken? jag vill ju självklart att h*n ska bo hos mig men fortfarande att h*n ska få träffa sin far. varannan vecka grejjen funkar ju inte riktigt med ett sådant avstånd.. hmm. ngn som har erfarenhet?

• Svar på tråden lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?
  • Visma

Har inget med TS att göra.

ÅÄÖ finns inte i Australien så det är inte bara att trycka på tangentbordet! Försökte bara be om hjälp!

• Robot

Har bott i australien i bara ett halvår iofs, men jag skulle aldrig vilja bo där, semmester, fine.. men att bo där?.. nej tack. tänk på det TS, det är många som tycker så om Australien.

• Anonym

Jaha, okej, starta en tråd om datorinställningar kanske, innan det blir OT?

• Visma

Ja kanske... ska hälsa min kompis det... Kanske finns även såna i australien.. Vad vet jag, bor ju här i sverige

• Anonym

Robot: håller med. Undrar om TS varit i Australien?
    Sen vill jag påpeka att har man ingen nära anknytning är det ju inte så att visum går att köpa på postorder. Det är mycket stränga regler för uppehållstillstånd.

• Visma

Va härliga vissa människor är här på FL, riktigt supertrevliga!

Jag ber om ursäkt till TS att jag "snodde" hennes tråd nån minut...

Verkar som det stör nån här.

• Anonym

visma: Jag är ledsen om jag framstod som otrevlig, tyckte bara inte att tangentborsinställningsfrågor hade med TS att göra, så jag tipsade dig om att starta en ny tråd där jag svarar på dina frågor.

• Visma

Behövs inte... jag har fått svar på mina frågor...

Hoppas det ordnar sig för dig TS!

• Anonym (Sanne)
    Visma skrev 2006-11-15 10:24:22 följande:
    Va härliga vissa människor är här på FL, riktigt supertrevliga! Jag ber om ursäkt till TS att jag "snodde" hennes tråd nån minut... Verkar som det stör nån här.
    Ja visst finns det "härliga" människor här. Håller med dig!
Svar på tråden lämna barnets far och flytta utomlands... hur funkar det?