Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-18 22:51:06 följande:
#4145Låter det bättre om incels säger att de hatar kvinnor pga erfarenheter?
" så skyller de på sig själva och jämför sig med ouppnåeliga barbie-ideal. de skyller inte på männen."
jämför de sej bara med ouppnåeliga barbie ideal eller tycker de också att det är det som är orsaken?
nu menar jag män som kränker, misshandlar, våldtar eller ekonomiskt våld. men det förstår du väl. ingen hatar en person ENDAST på grund av kön. Idioti.
kvinnorna känner istället *om jag bara vore roligare* *om jag bara vore smalare* *om jag bara hade större bröst* då kanske Karl hade kollat åt mitt håll. tänker misogyna män så? Nej. *om inte Roffe dejtade 5 kvinnor samtidigt så hade kvinnorna räckt till mig med* *om staten bara kunde hjälpa mig få en kvinna* *om kvinnorna bara kunde kvoteras mig*
du ser ingen skillnad whatsoever i dessa olika tankar???
"
Ingen hatar en person ENDAST på grund av kön. Idioti."
nä, man tycker ju också att det könet har så dåliga egenskaper att det ska hatas.
När jag svarade på ditt inlägg om manshatare svarade du att det beror på erfarenheter från män, det är ofta viktigt att tillägga att det är män som orsakat manshat så jag undrade om det låter det bättre om incels säger att de hatar kvinnor pga erfarenheter.
Ser du någon likhet i dessa tankar?
Du svarade inte på frågan om ouppnåeliga barbie ideal, om de också tycker att det är det som är orsaken.
Jag förstår inte heller varför du jämför med de kvinnliga singlar du känner, det säger ju inte så mycket om alla andra kvinnliga singlar.