ironiskt skrev 2016-12-13 21:33:47 följande:
Tack för era svar!
Fick som sagt bekräftat att jag har PCO, har gjort 2 ultraljud.
Ni tycker alltså inte att vi ska avvakta utan be om hjälp så fort vi kan? Behöver min sambo kolla upp sig innan det i så fall, eller börjar man med dom här tabletterna?
Så det kan vara värt att testa LCHF trots att jag inte är överviktig? :) Läste också om någon salva/kräm? Någon som vet något om det?
Tusen tack för era svar! Det är en himlans massa olika info om PCO att försöka ta till sig, det blir lite snurrigt hehe 
MVH
Vill ni ha barn nu, så tycker jag ni ska köra igång med tabletter. Nu är jag inte något mönsterfall att gå efter, men det jag har hört är att Letrozole innebär mindre risk att det blir tvillingar jämfört med Pergotime. Det är anledningen till att jag fick Letrozole. Nu blev det ju tvillingar ändå..så som sagt, jag är inget bra exempel
Min sambo behövde inte kollas, delvis för att han har en son sedan tidigare (dock 8 år, så det kan ju ha hänt en del sedan dess). Men också för att det var så självklart att det berodde på mig, PCO gör det väldigt svårt att få barn, jag hade ingen mens alls när jag slutade med p-piller.
Lycka till hur ni än gör!!